صعود محجوب به نیمه نهایی جودو بازی های آسیایی

به گزارش مجله شرقیا، نماینده وزن 100+ کیلوگرم جودوی ایران با برتری در مبارزه نخست خود برابر حریف قزاق راهی نیمه نهایی بازی های آسیایی شد.

صعود محجوب به نیمه نهایی جودو بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی،در ادامه بازی های آسیایی 2018 اندونزی و در روز خاتمهی رقابت های جودو، جواد محجوب چهارمین و اخرین نماینده جودوی مردان ایران پس از استراحت در دور نخست برابر بکوبلات توکتوگونوف از قراقیزستان به روی تاتامی رفت و در خاتمه با امتیاز وازاری برابر این حریف به برتری رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

محجوب دارنده مدال های طلا و نقره آسیا برای رسیدن به فینال باید از سد اولزیبایار قهرمان جوانان جهان 2014 و نقره بازی های آسیایی 2014 از مغولستان عبور کند.محجوب برای سومین مرتبه در بازی های آسیایی حاضر گردیده است،وی در بازی های آسیایی 2010 گوانگجو و بازی های آسیایی 2014 اینچئون به ترتیب در صندلی هفتم و پنجم وزن 100- کیلوگرم نهاده شد و از رسیدن به مدال بازماند.

جواد محجوب در حال حاضر در رده 12 رنکینگ جهانی قرار گرفته است و حریف مغول او در نیمه نهایی نیز صندلی یازدهم را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و محمد بریمانلو نیز در وزن 73- کیلوگرم به مدال برنز رسید.علیرضا خجسته نیز در وزن 66- کیلوگرم در هماندور نخست حذف شد.

مبینا عزیزی و جهان آقایی دو نماینده جودوی بانوان ایران نیز از دور رقابت ها رقابت ها کنار رفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 28

به "صعود محجوب به نیمه نهایی جودو بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود محجوب به نیمه نهایی جودو بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید