ملی پوشان بوکس ایران فردا راهی چین می شوند

به گزارش مجله شرقیا، تیم ملی بوکس کشورمان روز چهارم فروردین ماه با ترکیب 10 بوکسور راهی رقابت های کسب سهمیه المپیک چین خواهد شد.

ملی پوشان بوکس ایران فردا راهی چین می شوند

با هزینه سفر به چین با تور سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، تیم ملی بوکس بزرگسالان این روزها آخرین تمرینات خود را برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک چین برگزار می نماید. رقابت های کسب سهمیه المپیک چین از پنجم فروردین 95 در شهر کیانان برگزار خواهد شد.

تیم 10 نفره علیرضا استکی، مربی جوان تیم ملی که به تازگی از اردوی اوکراین به کشور بازگشته چهارشنبه تهران را به مقصد چین ترک می نماید تا در رقابت هایی که قدرت های برتر آسیا برای کسب سهمیه المپیک در آن حساب ویژه ای باز نموده اند، حضور پیدا کند.

ترکیب تیم ملی بوکس ایران به توضیح زیر است:

49کیلوگرم: امید احمدی صفا

52 کیلوگرم: پویا ناوی

56 کیلوگرم: آرمین امجدیان

60 کیلوگرم: دانا اسماعیل زاده

64 کیلوگرم: اسماعیل ارمشی

69 کیلوگرم: سجاد کاظم زاده

75 کیلوگرم: سجاد محرابی

81 کیلوگرم: مجید حاج عباسی

91+ کیلوگرم: مجید سپهوند

علاوه بر این بوکسورها، علیرضا استکی و همایون امیری به عنوان اعضای کادر فنی، حسین نهرودی، روح الله حسینی، علی دانشمندفر، هادی مرتضایی و بابک بردبار (به عنوان داور و به دعوت فدراسیون جهانی) در این اعزام حضور دارند.

رقابت های بوکس انتخابی المپیک در سطح قاره آسیا از پنجم فروردین ماه به میزبانی شهر کیانان چین برگزار می گردد. بوکس ایران تا به امروز تنها یک سهمیه المپیک (احسان روزبهانی) کسب نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 699

به "ملی پوشان بوکس ایران فردا راهی چین می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان بوکس ایران فردا راهی چین می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید