گام بلند پورتو به سمت فینال با درخشش طارمی، شادی گل جنجالی مهدی!

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، در ملاقات رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال شب گذشته تیم پورتو میهمان اسپورتینگ لیسبون بود که این مسابقه با نتیجه 2 بر 1 به سود پورتو سرانجام یافت. پورتو در حالی به این برد ارزشمند در خانه حریف دست یافت که مهدی طارمی مثل همواره تاثیر زیادی در نتیجه داشت و یک شب جنجالی و به یادماندنی را از خود در لیسبون بر جای گذاشت.

گام بلند پورتو به سمت فینال با درخشش طارمی، شادی گل جنجالی مهدی!

طارمی در این مسابقه در ترکیب اصلی پورتو بود ولی جدال دو تیم در نیمه نخست بدون گل تمام شد. با آغاز نیمه دوم، این تیم اسپورتینگ بود که در دقیقه 49 گل فزونی را به وسیله پابلو سارابیا به ثمر رساند.

پورتو که نمی خواست در ملاقات رفت بازنده از زمین حریف خارج گردد، در دقیقه 58 به وسیله اوانیسلون صاحب ضربه پنالتی شد. مهدی طارمی که اخیراً در ملاقات با لاتزیو ایتالیا در لیگ اروپا پنالتی زده بود، در این مسابقه هم پشت توپ رفت و به همان شیوه دروازه اسپورتینگ را باز کرد.

طارمی بعد از گلزنی، به سمت تماشاگران اسپورتینگ رفت و در حرکتی جنجالی به سبک کریستیانو رونالدو طرفداران اسپورتینگ را به سکوت دعوت کرد.

اما این سرانجام کار نبود و در دقیقه 64 طارمی بار دیگر ارزش های فنی خود را به معرض نمایش گذاشت. زمانی که از گوشه محوطه جریمه اسپورتینگ به مهاجم ایران پاس داده شد، او هم بدون درنگ و با حرکت پاشنه پا، توپ را به اوانیلسون رساند تا مهاجم برزیلی دومین گل پورتو را به ثمر برساند.

بعد از سوت سرانجام بازی، آموریم سرمربی پورتو به سمت سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو رفت و به وی بابت شیرجه بازیکنان و گرفتن پنالتی معترض شد. در میانه صحبت دو مربی هم طارمی یک لحظه خود را به صحنه رساند و با گفتن یک جمله خطاب به سرمربی اسپورتینگ، از آنها جدا شد!

به این ترتیب پورتو در اولین ملاقاتی که اهمیت زیادی برای صعود به فینال داشت، یک پیروزی مهم را از آن خود کرد و حالا باید چشم انتظار بازی برگشت باشد که 31 فروردین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2077

به "گام بلند پورتو به سمت فینال با درخشش طارمی، شادی گل جنجالی مهدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام بلند پورتو به سمت فینال با درخشش طارمی، شادی گل جنجالی مهدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید