عیدی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم شهرستان هامون

به گزارش مجله شرقیا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان به مردم شهرستان هامون یک پردیس دانشگاهی عیدی می دهد.

عیدی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم شهرستان هامون

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از زابل، حبیب الله جوان ظهر در ملاقات با جمشید رخشانی نسب فرماندار شهرستان هامون، ایجاد مراکز آموزش عالی در مناطق محروم و یاری به تحصیل داوطلبان تحصیلات عالی را از رسالت های دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و اظهار کرد: راه اندازی پردیس مرکز آموزش عالی این واحد دانشگاهی در هامون می تواند عیدی این دانشگاه برخواسته از دل انقلاب اسلامی به مردم هامون در ماه مبارک رمضان باشد.

وی با بیان اینکه در منطقه سیستان سه پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل راه اندازی و تا به امروز از استقبال قابل قبولی از طرف مردم روبرو شده است، اضافه نمود: شهر محمدآباد به عنوان مرکز شهرستان هامون با دارابودن جمعیت دانش آموزی آماده ورود به دانشگاه از ظرفیت خوبی برای ایجاد پردیس آموزش عالی برخوردار است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در راستای برقراری عدالت آموزشی اقدام به راه اندازی 25 پردیس دانشگاهی در مناطق محروم و کمتر برخوردار این استان نموده است.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1014

به "عیدی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم شهرستان هامون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیدی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم شهرستان هامون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید