قیمت بالای دینامو زاگرب برای فروش ستاره اسپانیایی

به گزارش مجله شرقیا، تیم فوتبال بارسلونا تمایل زیادی به جذب ستاره اسپانیایی دینامو زاگرب دارد و سران باشگاه کروات برای انتقال مهره کلیدی تیمشان مبلغ بالایی در نظر گرفته اند.

قیمت بالای دینامو زاگرب برای فروش ستاره اسپانیایی

با تور اسپانیا پاییز 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش ، دنی اولمو هافبک تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و بعضی از باشگاه های بزرگ اروپایی علاقه مند به جذب این بازیکن هستند و هافبک اسپانیایی هم پس از گذراندن چند فصل پیروز در زاگرب آماده بازگشت به لالیگا است.

بارسلونا یکی از پر و پا قرص ترین مشتریان این هافبک 21 ساله است. در این میان دینامو زاگرب برای فروش ستاره اسپانیایی خود مبلغ 40 میلیون یورو در نظر گرفته است

بارسلونا پیش از این تمایلش به جذب اولمو را نشان داده، اما کاتالان ها ترجیح می دهند در جابجایی تابستانی و با مبلغ 30 میلیون یورو، هافبک دینامو زاگرب را به خدمت بگیرند.

دنی اولمو نیز که سابقه بازی در تیم جوانان بارسلونا را در کارنامه دارد، برای پیوستن به این تیم رغبت زیادی دارد، زیرا او کوشش می نماید تا برای مسابقات یورو 2020 خودش را به تیم ملی اسپانیا تحمیل کند و مسلما عملکرد خوب او در یکی از برزگترین باشگاه های لالیگا تاثیر زیادی در مجاب کردن لوئیس انریکه برای دعوت از اولمو به تیم ملی دارد.

بعضی از تیم های بزرگ انگلیسی مانند منچستر یونایتد و چلسی هم این بازیکن را برای تقویت خط میانی تیمشان مدنظر دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 662

به "قیمت بالای دینامو زاگرب برای فروش ستاره اسپانیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بالای دینامو زاگرب برای فروش ستاره اسپانیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید