متن طرح شکایت نمایندگان ازوزیر ورزش

به گزارش مجله شرقیا، جمعی از نمایندگان از وزیر ورزش به خاطر استنکاف از اجرای قانون در باشگاه های استقلال و پرسپولیس شکایت کردند.

متن طرح شکایت نمایندگان ازوزیر ورزش

به گزارش گروه سیاسس خبرنگاران، جمعی از نمایندگان از وزیر ورزش به خاطر استنکاف از اجرای قانون در باشگاه های استقلال و پرسپولیس شکایت کردند که متن آن به توضیح زیر است:

اعمال ماده 234 برعلیه وزارت وزیر ورزش و جوانان در مورد استنکاف از اجرای قانون واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس

باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس از سال 1387 با ابلاغ قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 و آئین نامه های مرتبط در لیست شرکت های قابل واگذاری قرار می گیرد و دولت مکلف به واگذاری آن است که پس از فراز و نشیب های فراوان درنهایت به موجب بند هـ تبصره هـ قانون بودجه کل کشور که مقرر می دارد اداره ورزش و جوانان با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی حداکثر تا انتها شهریور 1398 شرایط پذیرش دو شرکت فرهنگی - ورزشی پرسپولیس و استقلال را در بازار پایه فرابورس و عرضه 5 درصد سهام هریک از دو شرکت جهت کشف قیمت 51 درصد سهام آن ها به صورت بلوکی و واقعی باقی سهم به صورت خرده عرضه می شود. درآمد حاصله به ردیف 510501 خزانه واریز می شود. با توجه به استنکاف وزارت ورزش و جوانان از اجرای قانون، دستور کمیسیون ذیربط به استناد ماده 234 آئین نامه داخلی مجلس به شورای اسلامی جهت رسیدگی اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1601

به "متن طرح شکایت نمایندگان ازوزیر ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن طرح شکایت نمایندگان ازوزیر ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید