مجموعه نمایشنامه وسط پاییز منتشر شد

به گزارش مجله شرقیا، مجموعه نمایشنامه وسط پاییز نوشته سید جواد اشکذری با مقدمه ای از قطب الدین صادقی توسط انتشارات آراد توس به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی منتشر شد.

مجموعه نمایشنامه وسط پاییز منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، جواد اشکذری نویسنده و هنرمند تئاتر اهل مشهد با بیان اینکه وسط پاییز شامل سه نمایشنامه بر اساس سه واقعیت اجتماعی است، گفت: سه نمایشنامه شرم و دغدغه، وسط پاییز و من یک مادرم، ابراهیم با سه روایت متفاوت از جامعه در سه سال مختلف در دهه 90 نوشته ام که در این کتاب منتشر شده است.

وی اضافه کرد: این 3 نمایشنامه، هر یک رویکرد متفاوتی از رویارویی زن با زندگی و پدیده های اجتماعی دارد که به نوعی منجر به مرگ می گردد. سه مادر در سه موقعیت متفاوت و در نبود پسرشان، دچار احساس هایی نظیر ترس و تردید، عشق و انتظار می شوند که هر یک به عنوان تم نمایش، جذابیت هایی برایم داشته است. نمایشنامه شرم و دغدغه در سال 93 نوشتم که در سال 94 در جشنواره سی و چهارم تئاتر فجر در بین 4 نامزد برتر نهایی نهاده شد و نیز جوایزی از جشنواره های مختلف گرفته و در بسیاری از شهرهای کشور هم روی صحنه رفت.

اشکذری در خاتمه گفت: نمایشنامه های وسط پاییز بر اساس رسم و رسوم قبیله ای و من یک مادرم، ابراهیم بر اساس زندگی مادر شهید هادی در سال های 97 و 98 نوشتم و از جدیدترین آثارم در این عرصه به شمار می آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1335

به "مجموعه نمایشنامه وسط پاییز منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه نمایشنامه وسط پاییز منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید