محدودیت های ترافیکی خاتمه هفته اعلام شد

به گزارش مجله شرقیا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی ضمن اعلام محدودیت های ترافیکی خاتمه هفته از هموطنان خواست قبل از تردد به وسیله شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) در جریان آخرین شرایط جوی و ترافیکی قرار گیرند.

محدودیت های ترافیکی خاتمه هفته اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی روز شنبه اضافه نمود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 25 دی ماه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 29 دی ماه در محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران- سمنان، مشهد و بالعکس ممنوع است. تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در این جهتها مجاز است.

وی ادامه داد: همچنین در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس همچنان ممنوع است و تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه 28 دی ماه تا ساعت 2 صبح روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 15 روز یکشنبه 28 دی ماه تا ساعت 2 صبح روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران- شمال به صورت یک طرقه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا اضافه نمود: در محور هراز نیز تردد تمام تریلرها ممنوع است و تردد تمام کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز آدینه 26 دی ماه از ساعت 6 صبح تا روز های شنبه و یکشنبه 27 و 28 دی ماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد ممنوع اعلام شده است.

سرهنگ شیرانی اضافه نمود: تردد تمام وسائل نقلیه از ساعت 13 روز آدینه و یکشنبه در تاریخ 26 و 28 دی ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد تمام وسائل نقلیه از ساعت 15 روز آدینه و شنبه 26 و 28 دی ماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه است. اجرای این محدودیت ها با توجه به افزایش حجم تردد در محورها است و چنانچه شرایط ترافیکی عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت ها لغو می گردد.

به گفته وی تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 روز شنبه 26 و 28 از جهت شمال به جنوب محور در تهران- فیروزکوه - قائمشهر و سمنان- قائم شهر ممنوع است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1459

به "محدودیت های ترافیکی خاتمه هفته اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ترافیکی خاتمه هفته اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید