مخبر دستور لازم برای تردد قطار ها در شرایط جوی را صادر کرد

به گزارش مجله شرقیا، معاون اول رییس جمهور با تاکید بر لزوم برطرف تمام مسائل برای جابجایی ایمن مسافران و بعلاوه سرمای بی سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش هایی از خطوط ریلی، دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

مخبر دستور لازم برای تردد قطار ها در شرایط جوی را صادر کرد

به گزارش ایرنا، محمد مخبر عصر امروز (آدینه) از شرکت راه آهن و و اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی خطوط ریلی کشور بازدید کرد.

معاون اول رئیس جمهور ظهر در این بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین شرایط ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز های گذشته با توجه به برودت هوا آگاه شد.

مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم برطرف تمام مسائل برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار ها با توجه به سرمای بی سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش هایی از خطوط ریلی بویژه در منطقه ها شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش ایرنا، شرکت راه آهن در اطلاعیه ای اعلام نموده بود که به علت افزایش برودت هوا در محور مشهد، تعدادی از قطار های مسافری از برنامه حرکت حذف شدند. بعلاوه در این اطلاعیه آمده است که با بهتر شدن شرایط آب و هوا، راه آهن جمهوری اسلامی سعی دارد با راه اندازی قطار های فوق العاده، هموطنان عزیز را جابجا نماید.

این در حالی است که روز گذشته و در پی نقص فنی ناشی از برودت هوا در محور ریلی خراسان، سیر ِبعضی قطار ها متوقف شد و مسافران در قطار ها حبس شدند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2201

به "مخبر دستور لازم برای تردد قطار ها در شرایط جوی را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخبر دستور لازم برای تردد قطار ها در شرایط جوی را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید