مسئله مالیات سمن ها را گرفتار نموده است

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران/مرکزی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مسئله مالیات سمن ها را گرفتار نموده است.

مسئله مالیات سمن ها را گرفتار نموده است

عابد حقدادی 29 مهرماه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سمن های جوانان، تشکل ها و فعالین اردوهای جهادی استان مرکزی، اظهار کرد: در حوزه جوانان استان مرکزی مطالبات بسیاری وجود دارد، اما مواردی را به عنوان مطالبات اصلی مطرح می کنیم.

وی اضافه نمود: طرح سرباز مهارت در استان اجرا شده است و بیش از 800 سرباز در استان آموزش دیدند ولی احتیاج به بازنگری به لحاظ محتوایی در این طرح وجود دارد.

حقدادی گفت: طرح کتاب سال جوانان در استان مرکزی اجرایی شده است و درخواست داریم این رویداد به عنوان رویداد همیشگی در استان مرکزی ثبت گردد تا استان هر ساله میزبان نوقلمان باشد.

وی توضیح داد: به علت وجود سمن های فرهنگی در استان مرکزی و سبقه استان در پرورش مشاهیر و مفاخر پیشنهاد می گردد که این خطه تبدیل به مرکز شبکه سمن های فرهنگی کشور گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ارتقای کمی در حوزه سمن ها در استان مرکزی رقم خورده است، به طوری که امروز در حوزه ورزش و جوانان به 95 سمن رسیده ایم که احتیاجمند کیفی سازی برای برداشتن باری از روی دوش دولت هستند.

وی اعلام کرد: به لحاظ قانونی سازوکار مناسبی برای خانه جوان وجود ندارد، این خانه باید امکانات خاص، تفریحی و رفاهی داشته باشد که به پاتوقی برای جوانان شهرها تبدیل گردد.

حقدادی با اشاره به اینکه شناسه ملی سمن ها در راستای شفافیت خوب است، اما در بحث مالیات سمن ها را گرفتار نموده است، افزود: در طرح منش 13 ایده خام جوانان به بازار رسیده است. طرح کاملا عملیاتی است و می تواند ادامه یابد و امید است در دولت سیزدهم حتما سازمان ملی جوانان مجددا احیا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1869

به "مسئله مالیات سمن ها را گرفتار نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله مالیات سمن ها را گرفتار نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید