مشخصات فنی تازه KMC K7 اعلام شد

به گزارش مجله شرقیا، KMC K7 در بازار چین با عناوین Jiayue X7 یا Sehol X7 شناخته می گردد و طی سال 2020 به عنوان نسخه فیس لیفت جک S7 به بازار معرفی گردید. شرکت کرمان موتور که پیش از این قرار بود جک S7 را راهی بازار کشورمان کند، پس از عرضه بین المللی جک X7، تصمیم گرفت این مدل را به جای S7 در سبد تولیدات خود جای دهد تا بدین ترتیب محصولی مدرن، نوین و مجذوب کننده تر را ارائه نموده باشد.

مشخصات فنی تازه KMC K7 اعلام شد

به تازگی شرکت کرمان موتور کاتالوگ نوی از KMC K7 را بر روی وب سایت خود منتشر کرد و در آن به تغییر انجام شده در قوای محرکه و مشخصات فنی این کراس اوور نو اشاره نموده است. در کاتالوگ نو منتشرشده از KMC K7، اعلام شده است که توان پیشرانه 1.5 لیتری TGDi همان 171 اسب بخار در شرایط استاندارد است. اما در نسخه یورو 5، توان این پیشرانه به 161 اسب بخار کاهش پیدا نموده و بااین حال همچنان گشتاور بر 251 نیوتن متر ثابت مانده است.

با توجه به نرم افزار طراحی شده برای پیشرانه KMC K7 در بازار ایران و قوانین مربوط به استاندارد آلایندگی یورو 5، توان قوای محرکه این خودرو برای تطبیق بیشتر بر روی 161 اسب بخار محدود شده است. طراحی این محصول کاملاً مدرن و هماهنگ با استانداردهای جهانی است که البته عناصری مشابه کراس اوورهای مشهور جهان دارد. چراغ های جلو به جیپ کامپس و نسل نو هیوندای سانتافه شباهت دارد، درحالی که جلوپنجره الهام گرفته از محصولات سیات و مازراتی به نظر می رسد.

در حال حاضر کراس اوور K7 کرمان موتور به امکاناتی مانند 4 کیسه هوا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سیستم صوتی اینفینیتی، سقف پانوراما، دوربین 360 درجه، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، تریم داخلی چرم، سردکن و گرمکن جایگاه های جلو، جایگاه های برقی جلو، حافظه و ماساژور جایگاه راننده، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک دو کاناله و … مجهز است.

در این کراس اوور چینی مونتاژ کرمان موتور توان پیشرانه به وسیله جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه 6 سرعته به چرخ های جلو منتقل می گردد. طول، عرض و ارتفاع کرمان موتور K7 به ترتیب 4776، 1900 و 1760 میلی متر و فاصله بین محورهایش 2750 میلی متر است. این خودرو بسیار نزدیک به هیوندای سانتافه 2018 است و حتی 8.5 سانتی متر طول بیشتر دارد.

کرمان موتور آخرین قیمت رسمی KMC K7 را 950 میلیون تومان اعلام نموده است؛ اما باتوجه به نوسانات گذشته بازار خودرو ممکن است این قیمت افزایش یابد.

شما می توانید به وسیله لینک زیر آگهی های این خودرو را در بازار کشور ببینید و از قیمت آن آگاه شوید:

قیمت خرید و فروش KMC K7

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2112

به "مشخصات فنی تازه KMC K7 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی تازه KMC K7 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید