مقامات قره باغ: اوضاع آرام است

به گزارش مجله شرقیا، مقامات جمهوری خودخوانده قره باغ اعلام کردند اوضاع در میدان های درگیری آرام است، اما همچنان آتش بس نقض می گردد.

مقامات قره باغ: اوضاع آرام است

جهت دریافت خدمات طراحی منزل ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از الجزیره، جمهوری خود خوانده قره باغ که از سوی هیچ کشوری به رسمیت شناخته نشده است، خاطرنشان کرد که اوضاع از صبح امروز (یک شنبه) در جبهه های درگیری میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان آرام است.

مقامات قره باغ افزودند: اوضاع آرام است، اما آتش بس همچنان از سوی طرفین نقض می گردد.

این مقامات تاکید کردند: ما خواستار صلح هستیم، اما اگر آذربایجان خواستار جنگ طولانی مدت است ما آماده نبرد هستیم.

در حالی که یک روز از اجرای آتش بس میان دو طرف درگیر در منطقه قره باغ کوهستانی می گذرد، جمهوری آذر بایجان گفته است نیرو های ارمنی شهر گنجه را گلوله باران نموده و هفت نفر نیز کشته شده اند.

جمهوری آذر بایجان مدعی شده که نیرو های ارمنی شهر گنجه، دومین شهر عظیم این کشور را گلوله باران نموده و در پی این حمله هفت نفر کشته و 33 نفر نیز زخمی شده اند.

حکمت حاجی یف، دستیار رئیس جمهور جمهوری آذر بایجان با انتشار پیامی در توئیتر در این خصوص نوشت: تا به امروز بیش از هفت غیر نظامی کشته و 33 نفر از جمله بچه ها زخمی شده اند. سه خانه نیز ویران شده است.

درگیری های شدید نظامی در منطقه قره باغ کوهستانی از 14 روز قبل (ششم مهر) میان ارتش جمهوری آذربایجان و ارتش ارمنستان مجددا شروع شد.

دو طرف طی این مدت یکدیگر را به نقض قوانین بین الملل، استفاده از عناصر مزدور و تروریست و حمله به مناطق مسکونی متهم نموده اند. تا به امروز کوشش ها برای حل مناقشه قره باغ همچنان بی نتیجه مانده است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1255

به "مقامات قره باغ: اوضاع آرام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات قره باغ: اوضاع آرام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید