میهایلوویچ: میلان لیاقت کسب بیش از 3 امتیاز را نداشته است

به گزارش مجله شرقیا، سرمربی تیم فوتبال میلان می گوید که کوشش های تیمش در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در حد همان سه امتیازی بوده که در کارنامه این تیم درج شده است.

میهایلوویچ: میلان لیاقت کسب بیش از 3 امتیاز را نداشته است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، سینیشا میهایلوویچ که تیمش در سه هفته نخست سری A در فصل 16-2015 تنها سه امتیاز کسب نموده است، اعتراف کرد شاگردانش لیاقت کسب امتیازات بیشتر را نداشته اند.

وی که تیمش هفته پیش در دربی میلان یک بر صفر به اینتر باخت و هم امشب در هفته چهارم سری A میزبان پالرموست، گفت: هفته اول در فلورانس حق مان بود که ببازیم. برابر امپولی هم بردیم در حالی که نباید می بردیم. عکس این اتفاق در دربی رخ داد و ما به اندازه عملکردی که در آن بازی داشتیم، نتیجه نگرفتیم. هم در بازی برابر امپولی، هم در بازی برابر اینتر شاید حق مان یک مساوی بود که البته در آن صورت ما فقط دو امتیاز می گرفتیم. همه از ما انتظارات بیشتری داشتند، اما واقعیت این است که در این مقطع به اندازه لیاقت مان امتیاز گرفته ایم.

میهایلوویچ ادامه داد: آمارها هرگز دروغ نمی گویند. ما فرصت هایی برای شوتزنی داشته ا یم، اما بازیکنان مان گزینه های دیگر را انتخاب نموده اند. ما باید پیشرفت کنیم و از موقعیت هایی که داریم بهتر استفاده کنیم.

سرمربی صرب میلانی ها درباره بازی امشب (شنبه) تیمش برابر پالرمو نیز عنوان نمود: پالرمو تیم خوبی است و ما باید در این بازی همان عملکردی را که در دربی داشتیم، ارائه و با تمام توان مان بازی کنیم. ما باید به راهی که در پیش گرفته ایم، ادامه داده و بازی خودمان را انجام دهیم. شما در میلان همواره تحت فشار خواهید بود، اما مهم این است که آرامش تان را حفظ کنید و بدانید که اگر در قالب یک تیم متحد بازی کنید، می توانید رضایت خیلی ها را جلب کنید.

میهایلوویچ گفت که تیمش برابر پالرمو با همان ترکیب به میدان خواهد رفت که در دربی. این بدان معناست که ماریو بالوتلی، دوباره نیمکت نشین خواهد بود. وی تأکید کرد: همان تیمی که در دربی به میدان رفت، مقابل پالرمو هم بازی خواهد نمود. من دوست داشتم تمام 25 بازیکنم می توانستند بازی نمایند، اما این کار شدنی نیست. من باید تصمیم گیری کنم، چه درست، چه غلط. بالوتلی آغاز خوبی داشته است، اما او در تمامی بازی هایش باید چنین عملکردی داشته باشد.

تیم فوتبال میلان امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان پالرموست.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 536

به "میهایلوویچ: میلان لیاقت کسب بیش از 3 امتیاز را نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میهایلوویچ: میلان لیاقت کسب بیش از 3 امتیاز را نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید