نجات سرنشینان حبس شده در خودرو و ساکنان یک ساختمان از آتش

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران: بر اساس آخرین عملیات آتش نشانان تهران از شب گذشته تا به امروز، سرنشینان حبس شده در 2 خودرو و 6 نفر از ساکنان یک ساختمان که در آتش گرفتار بودند، تجات یافتند.

نجات سرنشینان حبس شده در خودرو و ساکنان یک ساختمان از آتش

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران گفت: ساعت 20.23 دقیقه شب گذشته تصادف در جاده خاوران، شهرک قیامدشت به سامانه 125 اطلاع داده شد و ایستگاه 66 به محل اعزام شد.

وی اضافه نمود: دو دستگاه خودروی سواری به شدت با یکدیگر برخورد کردند که یکی از این خودروها یک سرنشین و دیگری 5 سرنشین داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: آتش نشانان با شروع عملیات از نشت بنزین در محدوده حادثه جلوگیری کردند و سرنشینان حبس شده در خودروها را نجات داده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

به گفته ملکی، این عملیات در ساعت 21.3 دقیقه شب گذشته به خاتمه رسید.

وی همچنین از آتش سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان جمهوری، خیابان اسکندری اطلاع داد و گفت: ساعت 23.21 دقیقه این حادثه به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد.

وی اضافه نمود: زیرزمین یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی که واحد زیرین آن 40 متر داشت دچار آتش سوزی شده بود و دود غلیظی طبقات ساختمان را دربرداشت.

وی ادامه داد: آتش نشانان با قطع برق و گاز عملیات خود را شروع نموده و 6 نفر از ساکنان را که در ساختمان بودند خارج نموده و با تجهیزات مخصوص آتش را اطفاء کردند.

به گفته ملکی، یک نفر از آتش نشانان در این عملیات دچار آسیب دیدگی شد و در ساعت 23 دقیقه بامداد این عملیات به خاتمه رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 752

به "نجات سرنشینان حبس شده در خودرو و ساکنان یک ساختمان از آتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات سرنشینان حبس شده در خودرو و ساکنان یک ساختمان از آتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید