نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فن بازار امسال استان گلستان مجازی برگزار می شود

به گزارش مجله شرقیا، جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری گلستان از برگزاری نمایشگاه دستاورد های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گلستان به صورت مجازی خبرداد.

نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فن بازار امسال استان گلستان مجازی برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علی نجفی نژاد، جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری گلستان از برگزاری نمایشگاه دستاورد های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گلستان به صورت مجازی خبرداد.

نجفی نژاد با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گلستان، یکشنبه، شانزدهم آذر افتتاح می شود گفت: با توجه به گسترش ویروس کووید - 19 در کشور، امسال این نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گلستان افزود: با توجه برپایی مجازی این نمایشگاه، زیرساخت و شرایطی ایجاد شده تا کسانی که در مورد فعالیت های پژوهشی و فناوری دستگاه ها و موسسات علمی و تحقیقاتی سوالی دارند بتوانند تا انتها هفته پژوهش، پرسش های خود را مطرح و دستگاه های مختلف نسبت به پاسخگویی آن، اقدام کنند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: در طول سال نیز شرایطی فراهم شده تا علاقه مندان سوالات خود را در مورد دستاورد های مختلف پژوهشی و فناوری به صورت آفلاین ارسال و پاسخ خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1366

به "نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فن بازار امسال استان گلستان مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فن بازار امسال استان گلستان مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید