ثبت نام مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی شروع شد

به گزارش مجله شرقیا، مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی از 15 تیرماه امسال آغاز به فعالیت نموده و داوطلبان می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در مقطع دکترا در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، به علت استقبال دانشجویان و دانش آموختگان از شرکت در دوره های مدرسه تابستانی کسب و کار این دانشگاه، سایت ثبت نام از امروز 15 تیرماه تا اطلاع ثانوی مجدداً باز شده و پذیرای داوطلبان خواهد بود.

این رویداد با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از برنامه های نوآوری برگزار می گردد و با توجه به زمان برگزاری آزمون های دانشگاه جامع علمی کاربردی، طبق نظرسنجی از ثبت نام کنندگان، زمان برگزاری این دوره از 25 مردادماه امسال شروع و تا 5 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مدرسه تابستانی کسب و کار، جدیدترین برنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تقویت مهارت های کارآفرینان، فعالان حوزه کسب و کارهای نوپا و توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان برای ورود پیروز به بازار کار حرفه ای است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1118

به "ثبت نام مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مدرسه تابستانی کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید