تور ارزان فرانسه: نمایش مجموعه انیمیشن دنیای کوچک بهادر در جشنواره فرانسه

به گزارش مجله شرقیا، تهران (پانا) - مجموعه انیمیشن دنیای کوچک بهادر از تولیدات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در جشنواره سینمای ایران در شانتیئی کشور فرانسه به نمایش گذاشته می گردد.

تور ارزان فرانسه: نمایش مجموعه انیمیشن دنیای کوچک بهادر در جشنواره فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این مجموعه با مدت زمان 55 دقیقه شامل سه فیلم کوتاه انیمیشن با عنوان های بهادر به کارگردانی عبدالله علیمراد، همنشین به کارگردانی زنده یاد صفرعلی اصغرزاده و بازگشت به خانه به کارگردانی بهزاد فراهت است.

مجموعه دنیای کوچک بهادر نخستین بار سال 2006 با کپی 35 میلیمتری، از سوی شرکت توزیع کننده وی پت برای بچه ها بالای سه سال و خانواده هایشان اکران عمومی شد.

بر اساس این خبر، انیمیشن بهادر از تولیدات سال 1379 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که به فرانسه دوبله شده و با بیش از 30 حضور بین المللی، جایزه برترین فیلم کوتاه از بخش کن ژونییور پنجاه وچهارمین جشنواره فیلم کن، جایزه ماهی طلایی از جشنواره مسکو (گلد فیش)، جایزه ویس کید از جشنواره ویس کانسین، جایزه بزرگ فیل طلایی از جشنواره رن تراولینگ، برنده لوح تقدیر برترین موضوع و تکنیک ساخت فیلم انیمیشن از جشنواره رشد و دیپلم افتخار منتقدین فیلم های خاص بچه ها از جشنواره اصفهان را در کارنامه درخشان خود دارد.

جشنواره سینمای ایران در شانتیئی، به ابتکار مرکز ایران و فرانسه، همکاری شهرداری شهر شانتیئی، مجموعه کاخ اعظم این شهر، شهرداری سانلیس و دانشگاه سوربن فرانسه و نیز حمایت پنج موسسه هنری و شرکت سینمایی از ایران برای شناخت سینمای نوین و معرفی کارگردانان مستعد سینمای ایران در عرصه جهانی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است جشنواره سینمای ایران از 13 تا 16 آبان 1400 (4 تا 7 نوامبر 2021) در شهر شانتیئی کشور فرانسه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1890

به "تور ارزان فرانسه: نمایش مجموعه انیمیشن دنیای کوچک بهادر در جشنواره فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: نمایش مجموعه انیمیشن دنیای کوچک بهادر در جشنواره فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید