نمی دانم چطور باید خوشحالی ام را بیان کنم، رویایم به حقیقت پیوست

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان یکشنبه شب در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی دنیا به مصاف تیم نروژ مدعی کسب عنوان قهرمانی و دارنده چندین مدال قهرمانی دنیا رفت. شاگردان خدیجه قانع در برابر این تیم پر ستاره با نتیجه 41 بر 9 مغلوب شدند اما عملکرد درخشان شأن در اولین حضور در این میدان بزرگ دور از چشم مسئولان فدراسیون دنیای هندبال نماند. پس از بازی، از سوی کمیته فنی مسابقات، فاطمه خلیلی دروازه بان کشورمان در حالی که 41 بار دروازه اش از سوی تیم حریف باز شده بود به علت بازی بسیار خوبش به عنوان برترین بازیکن مسابقه معرفی گردید.

نمی دانم چطور باید خوشحالی ام را بیان کنم، رویایم به حقیقت پیوست

در حالی خلیلی در اولین آوردگاه دنیای به این عنوان ارزشمند دست یافت که پیش از این نیز در رشته فوتبال زهره کودایی دروزاه بان کشورمان هم با عملکرد درخشان اش مورد تمجید و توجه میادین بین المللی قرار گرفته بود.

خلیلی بازیکن 25 ساله هندبال ایران اهل استان قم بوده و چند ماهی است که به عنوان اولین لژیونرهای بانوان به عضویت تیم آنتالیا آنادور ترکیه در آمده است.

فاطمه خلیلی پس از کسب این عنوان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران گفت: هر دو تیم رومانی و نروژ که تا به امروز با آنها روبرو شده ایم تیم های قدری بودند و همواره حرف اول را در اروپا می زنند. تیم نروژ هم تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دارد. بازی سختی برابر این تیم پر ستاره داشتیم.

دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان اضافه نمود: ما تمام کوشش خود را انجام دادیم و نمایش خوبی اجرا کردیم و کوشش کردیم آن چیزی را که کادر فنی از ما می خواست را انجام بدهیم. در هر صورت تیم نروژ مدعی بوده و قهرمان دنیا است و تیم خوب و فوق العاده ای بودند.

وی با بیان اینکه من از اینکه برابر این تیم ها بازی نموده ام بسیار خوشحالم، گفت: حضورم در این سطح از رقابت های قهرمانی دنیای همواره رؤیای من بود. قطعاً یکی از اهدافم حضور در این تورنمنت بود که به آن رسیدم.

خلیلی در پاسخ به این سوال که بعد از اعلام نامت در سالن به عنوان برترین بازیکن میدان احساسی شدی، چه حسی از این اتفاق خوب داری؟، هم بیان داشت: هر چند در این بازی دروازه ما 41 بار باز شد اما تمام کوششم را کردم که برترین بازی خود را ارائه دهم و خوشحالیم از بابت معرفی من به عنوان برترین بازیکن زمین وصف نشدنی است و نمی دانم حالم را از این بابت چطور توصیف کنم.

وی ادامه داد: نروژ تیم قدرتمندی است و جز سه تیم اول دنیا است. من تمام کوششم را در برابر این تیم انجام دادم و برترین بازی ام بود. من به آرزوی خودم و رؤیای خودم برای حضور در این تورنمنت رسیده ام.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان دنیا از 10 الی 28 آذرماه در اسپانیا برگزار می گردد. تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در گروه c با تیم های رومانی، نروژ و قزاقستان هم گروه است. شاگردان خدیجه قانع که اولین تجربه خود را در این رویداد بین المللی دارند برابر دو تیم رومانی و نروژ بازنده شد اند و سه شنبه شب 16 آذرماه برابر تیم قزاقستان قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1929

به "نمی دانم چطور باید خوشحالی ام را بیان کنم، رویایم به حقیقت پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی دانم چطور باید خوشحالی ام را بیان کنم، رویایم به حقیقت پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید