هتل توچال تهران؛بلندترین هتل کوهستانی دنیا، عکس

به گزارش مجله شرقیا، هتل توچال در مساحتی نزدیک به 2500 متر مربع در نزدیکی قله توچال ساخته شده است. هتل توچال شاید از مرکز شهر تهران دور باشد، اما به عنوان یک هتل کوهستانی فاصله کمی از یکی بهترین پیست های اسکی تهران و همچنین جهت کوهنوردی به سمت کوهستان زیبای البرز دارد.

هتل توچال تهران؛بلندترین هتل کوهستانی دنیا، عکس

هتل توچال چشم اندازی زیبا به شهر تهران، پیست اسکی توچال و کوه های البرز دارد. در هتل توچال خدمات رفاهی مانند یک رستوران زیبا، کافی شاپ و امکانات ورزشی و تفریحی مانند تنیس روی میز و بیلیارد وجود دارد.

هتل توچال دارای 30 اتاق است که شامل 16 اتاق دو تخته، 4 سوئیت رویال، 4 سوئیت عادی و 6 اتاق یک تخته است. اتاق های دو تخته شامل 10 اتاق دبل (دو تخت یک نفره) و 6 اتاق توئین (یک تخت دو نفره) است.

اتاق های هتل توچال دارای امکاناتی مانند سامانه نمایش فیلم داخلی، اینترنت، تلویزیون و یخچال است. همچنین خدماتی مانند روم سرویس 24 ساعته و صبحانه رایگان نیز به مهمانان هتل توچال عرضه می گردد. یک امتیاز ویژه برای مهمانان مقیم هتل توچال وجود دارد و آن بلیط رایگان تله کابین و تله سی یژ و دو روز اسکی رایگان و تردد بدون صف انتظار است.

در دیگر خدمات و امکانات هتل توچال می توان به سیستم اعلام حریق، حمام، نظافت روزانه و خدمات پزشکی ضروری اشاره نمود. البته لازم به یادآوری است به دلیل کوهستانی بودن هتل توچال، زنان باردار، افراد بالای 55 سال و کمتر از 8 سال و مبتلایان به بیماری های قلبی عروقی، امکان پذیرش در این هتل را ندارند.

اماکن نزدیک به هتل توچال تهران

فاصله هتل توچال تهران تا تله کابین توچال (708 متر)

فاصله هتل توچال تهران تا آبشار سنگان (38 کیلومتر و 538 متر)

منبع: گردشبان
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1406

به "هتل توچال تهران؛بلندترین هتل کوهستانی دنیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل توچال تهران؛بلندترین هتل کوهستانی دنیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید