هتل مارکونی ونیز ، 3 ستاره

به گزارش مجله شرقیا، معرفی هتل مارکونی ونیز | Hotel Marconi

هتلی که امروز آن را مورد آنالیز قرار خواهیم داد، هتل مارکونی ونیز (Hotel Marconi)، در شهر ونیز، یکی از زیباترین و معروف ترین شهرهای کشور ایتالیا است. این هتل 3 ستاره در یکی از مناطق خوب شهر ونیز واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی به مرکز شهر دارد. این هتل دارای امکانات مناسبی است که اقامتی خوب و راحت را برای مسافرینی که در آن اقامت می نمایند، به وجود می آورد. اگر قصد دارید تا در آینده ای نزدیک به کشور ایتالیا و شهر آب ها، ونیز سفر کنید و بلیط پرواز به سمت این شهر را دارید؛ در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل مارکونی ونیز را تا دیدنی های ونیز را معرفی و آنالیز نماییم.

هتل مارکونی ونیز ، 3 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل مارکونی ونیز

هتل مارکونی ونیز دارای خدمات پذیرش 24 ساعته است و در هر زمانی که مسافر این هتل باشید و به آن مراجعه کنید، می توانید به آسانی اتاق خود را رزرو کرده و به راحتی مستقر شوید. پرسنل هتل همگی به زبان های روسی، رومانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیای، آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند. در هتل مارکونی ونیز، اگر حیوان خانگی دارید می توانید به راحتی به همراه خود ببرید و از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

در تمامی محوطه های خصوصی و عمومی هتل سنسورهای حساس به دود وجود دارد، دستگاه های تنظیم و تصفیه هوا در این هتل وجود دارد، هر روز صبح روزنامه های روز برای مسافران موجود است، هر روز اتاق های هتل نظافت می شوند، بسته بندی و حمل بارهای مسافران در این هتل صورت می پذیرد، این هتل دارای اتاق خانواده است و دربان اختصاصی دارد. یکی از مزیت هایی که این هتل دارد این است که در این هتل یک شعبه فعال صرافی وجود دارد. در این هتل در حال حاضر پارکینگی برای مسافران تعبیه نشده است.

در این هتل به اینترنت پر سرعت و رایگان دسترسی دارید. برای پذیرش در این هتل ساعت 14 بعد از ظهر و برای خروج باید تا ساعت 11 شب اتاق را تحویل دهید. در این هتل سالن های مخصوص برای کنفرانس و جلسات کارگاه های کسب و کار وجود دارد. در هتل مارکونی ونیز می توانید اگر با فرزندتان مسافرت می کنید و در گروه سنی نوزاد تا 6 سال قرار دارند، از خدمات هتل همچون تخت کودک رایگان استفاده نمایید.

امکانات تفریحی هتل مارکونی ونیز

با این که این هتل 3 ستاره است و از ان انتظار نمی رود که امکانات تفریحی خاصی داشته باشد ولیکن در این هتل می توانید از سالن مخصوص تلویزون استفاده کنید و همچنین اگر فرزندتان را به همراه دارید، از برنامه های ویژه این هتل برای بچه ها استفاده کنید. اگر تمایل دارید که صبحانه خود را در اتاقتان میل نمایید، هتل این امکان ار در اختیار شما قرار خواهد داد. به طور کلی این هتل و رستورانش برای وعده صبحانه از شما پذیرایی خواهد نمود اما پیشنهاد می کنیم که برای وعده شام و ناهار خود حتما بهترین رستوران های ونیزی را بشناسید.

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای هستند، سشوآر، حمام، یخچال کوچک و میز کار و همچنین لوازم بهداشی در اتاق های هتل مارکونی موجود است.

اتاق های هتل

  • اتاق های دو تخته کلاسیک (Classic): این اتاق ها در انواع دیگری هستند که همگی دارای یک امکانات هستند و تنها فرق آن ها در مدل و یا تعداد تخت است. مساحت آن ها 17 متر است و دسترسی به اینترنت وای فای دارند.
  • اتاق های کوآردوپل (Quadruple): این اتاق ها 30 متری هستند و دو تخت یک نفره در خود دارند.
  • اتاق های سینگل (Single): این اتاق ها 11 متر است و کاملا برای یک نفر طراحی شده است.
  • اتاق های لاکچری (Luxury): این اتاق ها 23 متر هستند که و دارای خدماتی کاملا ویژه و خاص نسبت به دیگر اتاق هی این هتل هستند و معمولا به کسانی که بیش از 3 نفر هستند، توصیه می گردد.

فاصله هتل مارکونی ونیز تا جاذبه های شهر ونیز

  • میدان و کلیسای سن مارکو: این کلیسا و میدانش 2/2 کیلومتر دورتر بوده که با 9 دقیقه پیاده روی و 10 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • پل افسوس ها: این پل 750 متر دورتر بوده که با 9 دقیقه پیاده روی و 6 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • گراند کانال: این کانال دقیقا در کنار هتل است و هیچ زمانی برای رسیدن به آن طول نمی کشد.
  • پل ریالتو: این پل 83 متر دورتر بوده که با 2 دقیقه پیاده روی برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای سانتا ماریا دلا سالوت: این کلیسا 4/1 کیلومتر دورتر بوده که با 19 دقیقه پیاده روی و 32 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • آرسنال: این کلیسا 7/5 کیلومتر دورتر بوده که با 19 دقیقه پیاده روی و 34 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • ریوا دلی اسکیاوونه: این اسکله 1 کیلومتر دورتر بوده که با 13 دقیقه پیاده روی و 10 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کاخ سانتا سوفیا: این اسکله دقیقا در کنار هتل است و پیاده 9 دقیقه و با ماشین 1 دقیقه تا رسیدن به آن راه است.
  • مورانو: این کانال 3/3 کیلومتر دورتر بوده که با 37 دقیقه پیاده روی برای رسیدن به آن راه است.
  • مجموعه پگی گوگنهایم: این مجموعه 7/1 کیلومتر دورتر بوده که با 20 دقیقه پیاده روی و با ماشین 7 دقیقه برای رسیدن به آن راه است.
  • جزیره و کلیسای سن جورجو ماجوره: این مجموعه 5/1 کیلومتر دورتر بوده که با 14 دقیقه پیاده روی و با ماشین 6 دقیقه برای رسیدن به آن راه است.
  • معرفی فرودگاه بین المللی ونیز مارکو پولو: این فرودگاه 7/12 کیلومتر دورتر بوده که با با ماشین 17 دقیقه برای رسیدن به آن راه است.

موقعیت هتل مارکونی ونیز

می توانید موقعیت مکانی هتل مارکونی ونیز را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، ونیز ، خیابان ریوا دل وین 729

Riva del Vin, 729, 30125 San Polo, Venezia VE, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 636

به "هتل مارکونی ونیز ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مارکونی ونیز ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید