همکاری ویژه آل پاچینو با جشنواره فیلم تورنتو

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، آل پاچینو سوم سپتامبر در یک برنامه نشست آزاد حضور پیدا می نماید تا از زندگی و کارش با دوستدارانش صحبت کند.

همکاری ویژه آل پاچینو با جشنواره فیلم تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آل پاچینو سال جاری سه وظیفه متفاوت در جشنواره فیلم تورنتو بر عهده دارد که یکی از آن ها شرکت در برنامه ای برای جمع آوری پول است.

این بازیگر تحسین شده و برنده جایزه اسکار، در این جشنواره با دو فیلم جدیدش حضور پیدا می نماید: فیلمی اقتباسی از رمان فیلیپ راث ساخته بری لوینستون با عنوان متواضع و فیلم منگلهورن ساخته گوردون گرین که هر دو در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمدند و اکنون در جشنواره فیلم تورنتو به روی پرده بزرگ می فرایند.

پاچینو همچنین در یک برنامه وپژه حضور پیدا می نماید که بلیت غیرمعمول آن 1500 دلار قیمت خورده است. او در این برنامه که سوم سپتامبر در جشنواره فیلم تورنتو برگزار می گردد، با دوستدارانی که حاضرند چنین پولی پرداخت نمایند، رودرو می گردد و به سوال هایشان پاسخ می دهد.

این برنامه برای جمع آوری پول در جشنواره فیلم تورنتو ترتیب داده شده است.

جشنواره فیلم تورنتو از این که آل پاچینو چنین با آنها همکاری نموده، ابراز خوشحالی کرد.

این جشنواره به صورت رسمی از چهارم سپتامبر افتتاح می گردد و فیلم دیوید دابکین که درامی با عنوان قاضی است، با بازی رابرت داونی جونیور و رابرت دووال آغازبخش آن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 783

به "همکاری ویژه آل پاچینو با جشنواره فیلم تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری ویژه آل پاچینو با جشنواره فیلم تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید