واحد سوختگی در بیمارستان لاهیجان راه اندازی می شود

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران/گیلان نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس، از تخصیص اعتبار هشت و نیم میلیارد تومانی جهت احیای دو بیمارستان تعطیل شده لاهیجان خبر داد و شرح داد: در پی راه اندازی یک واحد سوختگی در لاهیجان هستیم.

واحد سوختگی در بیمارستان لاهیجان راه اندازی می شود

رسول فرخی در حاشیه بازدید فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی از امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: شهرستان لاهیجان قطب درمان شرق گیلان محسوب می شود.

وی از تخصیص اعتبار هشت و نیم میلیارد تومانی جهت احیای دو بیمارستان تعطیل شده لاهیجان خبر داد و شرح داد: در پی راه اندازی یک واحد سوختگی در لاهیجان هستیم که علاوه بر این شهرستان، شرق گیلان را پوشش دهد.

نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از ارتش جمهوری اسلامی خواست هم در حوزه های مرتبط با کرونا و هم سایر حوزه های بهداشتی به لاهیجان و سیاهکل کمک کند و یادآور شد: اقدامات ارتش در روزهای کرونایی بسیار خوب و ویژه بود.

فرخی، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی توانسته کمبودهای بهداشتی و درمانی کشور را در سطح استان ها جبران کند، گفت: ارتش حاصل نظام و ملت است و مردم قدردان اقدامات ارتش به ویژه در رشت و غرب گیلان هستند. امیدواریم به زودی شاهد اقدامات بهداشتی ارتش در لاهیجان و سیاهکل هم باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1811

به "واحد سوختگی در بیمارستان لاهیجان راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد سوختگی در بیمارستان لاهیجان راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید