وینیسیوس از فهرست رئال خط خورد

به گزارش مجله شرقیا، وینیسیوس جونیور وینگر برزیلی رئال مادرید از فهرست بازی فردا برابر لگانس کنار گذاشته شد.

وینیسیوس از فهرست رئال خط خورد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید فردا از هفته دهم لالیگا در برنابئو میزبان لگانس است. زیدان سرمربی رئال برای این بازی از 19 بازیکن دعوت کرد که در میان آنها نامی از وینیسیوس به چشم نمی خورد. علاوه بر وینیسیوس همچنین گرت بیل و خامس نیز در فهرست حضور ندارند. بیل مصدوم است و روز گذشته راهی انگلیس شد و خامس نیز به دلیل تولد فرزندش، به مدیین کلمبیا رفته است.

همچنین زیدان به دلایل فنی روی نام براهیم دیاز و ماریانو نیز قلم قرمز کشیده است. اودریوسولا هم به دلیل اخراج در بازی با مایورکا از بازی فردا محروم است.

هرچند وینیسیوس خط خورده اما رودریگو گوئس ستاره 18 ساله برزیلی در فهرست حضور دارد. او که برابر گالاتاسرای از ابتدا به میدان رفت و 82 دقیقه نمایش خوبی داشت، برابر اوساسونا پیروز به زدن اولین گل خود شده بود و در بازی با مایورکا نیز اواخر بازی راهی زمین شد. بسیاری معتقدند که زیدان روی رودریگو بیشتر از وینیسیوس حساب می نماید. همچنین لوکا مودریچ هم پس از برطرف مصدومیت به فهرست رئال برگشته است.

فهرست رئال: کورتوا، آرئولا، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، مارسلو، مندی، کروس، مودریچ، کاسیمیرو، والورده، ایسکو، هازارد، بنزما، لوکاس واسکز، یوویچ و رودریگو.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 539

به "وینیسیوس از فهرست رئال خط خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینیسیوس از فهرست رئال خط خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید