پورموسوی:به جدول مسابقات بر می گردیم، بی تجربگی فولاد در آسیا

به گزارش مجله شرقیا، خبرنگاران/لرستان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با شکست آلومینیوم اراک به جدول مسابقات بر می گردیم.

پورموسوی:به جدول مسابقات بر می گردیم، بی تجربگی فولاد در آسیا

سیروس پورموسوی در گفت وگو با خبرنگاران به شرایط فعلی تیمش اشاره نمود و افزود: با آغاز نیم فصل دوم علیرغم اینکه مسائل زیادی داشته ایم با بازیکنان به این جمع بندی رسیده ایم که برای راضیی مردم و طرفداران مسائل را کنار بگذاریم و برای شاد کردن دل آنها از هیچ تلاش و تلاشی دریغ نکنیم. سعی می کنیم به بازی و راضی کردن آبادانی ها فکر کنیم.

صنعت نفت در سه ملاقات گذشته لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب نموده که پورموسوی دراین باره می گوید: بازیکنانم تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشته اند و بازی های خوبی هم به نمایش گذاشته ایم اما متأسفانه به نتیجه گیری منجر نشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان توضیح داد: ما در مقابل تیم گل گهر سیرجان یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم ولی متأسفانه نتیجه نگرفتیم.

وی فرایند تیمی صنعت نفت را خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با شکست آلومینیوم اراک به جدول مسابقات برگردیم.

پورموسوی در مورد اینکه طرفداران آبادانی با فرایند فعلی عدم نتیجه گیری صنعت نفت نگران سقوط این تیم ریشه دار هستند، گفت: خطر سقوط به هیچ وجه ما را تهدید نخواهد کرد و مطمئناً به آنجا نمی رسیم و گفتم در آینده تیم به مسابقات برمی گردد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه گفته می گردد مسائل اقتصادی تیمش برطرف شده، اظهار کرد: بخشی از مطالبات پرداخت شده و امیدواریم در آینده مسئولین به تعهدات خود عمل نمایند.

وی همچنین در مورد نتایج فولاد خوزستان در آسیا گفت: در این دوره فولاد یک اکیپ خیلی خوب بود اما می توانست بهتر هم باشد.

پورموسوی افزود: صعود حداقل انتظاری بود که از فولاد می رفت اما بی تجربگی در آسیا باعث شد که دور برگشت نتواند نتایج لازم را بگیرد.

به گزارش خبرنگاران، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، تیم های خیبر خرم آباد و صنعت نفت در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل بهرام احمدی به سود شاگردان عبدالله ویسی به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1663

به "پورموسوی:به جدول مسابقات بر می گردیم، بی تجربگی فولاد در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی:به جدول مسابقات بر می گردیم، بی تجربگی فولاد در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید