چهار باب کتابخانه عمومی در آذربایجان غربی احداث و بازسازی می گردد

به گزارش مجله شرقیا، سیدمحسن حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، با بیان این مطلب، گفت: بازسازی کتابخانه های ارومیه و سردشت سال جاری شروع شده و فرایند اجرای آنها با سرعت ادامه دارد.

چهار باب کتابخانه عمومی در آذربایجان غربی احداث و بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه نقده در آستانه افتتاح است، اضافه نمود: کتابخانه میاندوآب نیز 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد: برای احداث این چهار باب کتابخانه عمومی در دست اجرا، بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

حمزه لو ادامه داد: تکمیل فضاهای فرهنگی در اولویت کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی است اما همچنان مشکل عمده در اتمام نیافتن به موقع پروژه های عمرانی از جمله فضاهای فرهنگی، تامین نشدن اعتبار مورد احتیاج در زمان مقرر است.

یادآوری می گردد، 71 باب کتابخانه عمومی نهادی، 22 باب کتابخانه عمومی مشارکتی و 2 باب کتابخانه مستقل در استان زیر نظر اداره کتابخانه های عمومی فعالیت می نماید و هم اکنون یک میلیون و 428 هزار و 238 نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی استان وجود دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1069

به "چهار باب کتابخانه عمومی در آذربایجان غربی احداث و بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار باب کتابخانه عمومی در آذربایجان غربی احداث و بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید