کار قابل تحسین فدراسیون فوتبال در راستای مسئولیت اجتماعی

به گزارش مجله شرقیا، پیش از این در ملاقات تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا تعدادی از بچه ها تحت حمایت خیریه ملائک با هماهنگی فدراسیون فوتبال به عنوان مهمانان ویژه دعوت شده بودند.

کار قابل تحسین فدراسیون فوتبال در راستای مسئولیت اجتماعی

بعد از تیم ملی فوتبال این بار ملی پوشان فوتسال هم تماشاگران ویژه ای داشتند.

به گزارش خبرنگاران ، در ملاقات دوم تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان جمعی از ایتام به عنوان تماشاگرِ مهمان حضور یافتند و شاهد پیروزی پر گل شاگردان شمسایی بودند.

پیش از این در ملاقات تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا تعدادی از بچه ها تحت حمایت خیریه ملائک با هماهنگی فدراسیون فوتبال به عنوان مهمانان ویژه دعوت شده بودند.

در ملاقات اول مقابل ازبکستان نیز حسین طیبی کاپیتان و ستاره تیم ملی دقایقی را کنار کودکی که با ویلچر برای حمایت از تیم ملی فوتسال به استادیوم پاس آمده بود گذراند و با او عکس یادگاری گرفت.

این اقدام شایسته فدراسیون فوتبال که به نظر می رسد یک استراتژی تازه و هدفمند در فوتبال ملی ماست در قالب دپارتمان مسئولیت اجتماعی صورت می گیرد و می توان آن را گامی ارزشمند در راستای پروژه جهانی فوتبال برای همه تعریف کرد که انتظار می رود به وسیله باشگاه های لیگ برتر به عنوان یک اقدام فرهنگی و اجتماعی در قبال بچه ها با شرایط خاص امتداد یابد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2241

به "کار قابل تحسین فدراسیون فوتبال در راستای مسئولیت اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار قابل تحسین فدراسیون فوتبال در راستای مسئولیت اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید