کتاب گربه راهنمای ما؛ برای آنها که از گربه ها می ترسند

به گزارش مجله شرقیا، این کتاب در دسته کتاب های روانشناسی به زبان ساده است. شاید حق مان در جامعه پایمال می گردد از رعایت نکردن صف گرفته تا تنه زدن در خیابان، با خواندن این کتاب حد و حدود خود را برای همه تعیین می کنیم بدون اینکه کار خاصی انجام دهیم یا صدای مان را بالا ببریم. خبرنگاران زندگی این روزهای خانه نشینی را فرصتی برای بازپروری حس قدرت و سرزندگی شخصی می داند و برای یاری در این راستا، کتاب گربه راهنمای ما را پیشنهاد می دهد.

کتاب گربه راهنمای ما؛ برای آنها که از گربه ها می ترسند

همین که خودمان باشیم خاص هستیم

استفان گارنیه، گربه را حیوانی مستقل، قدرتمند و با جذابیت درونی منحصر به فرد می بیند و در این کتاب رفتار گربه ها را تجزیه و تحلیل می نماید. این کتاب به فرانسوی نوشته شده و به 20 زبان مختلف جهان ترجمه شده است. گربه ها ذاتا خودشان را خیلی دوست دارند و بر خلاف تصورمان، موجوداتی وفادار هستند؛ اما به کسانی که اعتماد دارند. این کتاب مجموعه رفتارهایی است که ما می توانیم به جای تحمل و بی توجهی به خودمان انجام دهیم و نقش اول زندگی خود باشیم. کسانی که از گربه ها می ترسند یا خوششان نمی آید بعد از خواندن این کتاب نظرشان عوض می گردد و با دقت به گربه ای که در خیابان خرامان راه می رود نگاه می نمایند. قیمت نسخه کاغذی این کتاب 25 هزار تومان و قیمت نسخه پی دی اف 12هزار و پانصد تومان است. هنوز نسخه صوتی این کتاب در دسترس نیست.

قسمتی کوتاه از این کتاب را با هم بخوانیم: هنگام مداخله دیگران در مسایل مربوط به خودتان از حق خود دفاع کنید! چون شما شایسته تر از آن هستید که نقش سیاهی لشکر را بازی کنید.

در این زمینه بخوانید:

نگاهی به کتاب ذهنِ ذن، ذهن آغازگر

گرد فراموشی بر کتاب فروشی های قدیمی شهر

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1373

به "کتاب گربه راهنمای ما؛ برای آنها که از گربه ها می ترسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب گربه راهنمای ما؛ برای آنها که از گربه ها می ترسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید