کریم-پرسپولیس از اساس منتفی است

به گزارش مجله شرقیا، محمد قراگزلو، اول صبح دیروز که خبر احتمال جدایی کریم انصاری فرد از السیلیه به نقل از روزنامه الرایه قطر در خبرگزاری ها منتشر شد، خیلی از پرسپولیسی ها و البته رسانه هایی که در روزهای تعطیلی لیگ دنبال خوراک می گردند، این خبر را کنار شایعات چند روز قبل فضای مجازی قرار دادند تا باز هم داستان پرسپولیسی بودن کریم انصاری فرد به گوش برسد.

کریم-پرسپولیس از اساس منتفی است

خبر به اندازه کافی هیجان انگیز و جذاب هست که بتوان مدتی را با آن خوش گذراند و به آن شاخ و برگ داد. کریم حالا یکی از تازه های تیم ملی است و با اینکه به اندازه شماره پیراهنش در تیم ملی ندرخشیده و تک ستاره نبوده اما شاید هر تیمی در لیگ برتر ایران دوست داشته باشد یکی مثل کریم را بیاورد و خط حمله اش را با آقای گل سابق لیگ برتر آرایش دهد.

کریم انصاری فرد یک فصل در پرسپولیس بازی کرد اما آنطور که باید ندرخشید. او در اوج جوانی در سایپا آقای گل شده بود و قبل از رفتنش به اروپا باز هم به عنوان آقای گلی رسید؛ این بار با پیراهن تراکتور.

بعد از آن حضور در اسپانیا، یونان و انگلیس، کریم را یکی از لژیونرهای ثابت این فصل قرار داده که با وجود مشکلاتی که داشت و نیمکت نشینی هایی که سپری کرد همچنان در قاره سبز تیم داشت. کریم در یونان هم تا دوقدمی عنوان آقای گلی پیش رفت اما به آن نرسید و بعد از یک دوره افت و بدشانسی در ناتینگهام فارست به فوتبال آسیا برگشت، اما به جای لیگ برتر ایران لیگ ستارگان قطر را انتخاب کرد و سر از تیم معمولی السیلیه درآورد.

حالا شایعات از جدایی کریم در زمستان می گویند و پرسپولیس در پایان تور اروپایی-آسیایی کریم می تواند جذاب ترین مقصد باشد، اما جالب است بدانید نه انصاری فرد و نه خود پرسپولیس به چنین انتقالی فکر نکرده اند و این شایعه که دوباره قوت گرفته و پررنگ شده از اساس غلط است.

در واقع باید اینطور گفت که پرسپولیس حتماً دوست دارد مهاجمی ملی پوش و کارساز مثل کریم انصاری فرد را به خدمت درآورد اما می داند که نمی تواند، از این جهت اصلاً این عملیات را حتی استارت نمی زند و پی ماجرا را نمی گیرد. باشگاه پرسپولیس به این فکر می کند که حتی در صورت رد کردن جونیور براندائو و حتی خارج کردن بازیکنی دیگر از لیست بزرگسال چگونه می تواند بازیکنی با قیمت کریم انصاری فرد را جذب کند.

کریم همین امسال قراردادی 800هزار دلاری با السیلیه قطر بسته که پرسپولیس نصف این مبلغ را هم نمی تواند به ستاره هایش بدهد. اخبار غیررسمی می گوید پرسپولیس این فصل با تاپ ترین ستار ه هایش قراردادی نزدیک به 4میلیارد تومان بسته و اگر قرار باشد کریم انصاری فرد را به خدمت بگیرد باید مبلغی در این حدود به او پیشنهاد دهد که بعید است باشگاه چنین پولی داشته باشد. از طرفی خود انصاری فرد که می داند در ایران تقریباً هیچ بازیکنی به تمام پول قراردادش نمی رسد، پول نقد تیم های قطری را رها نمی کند تا به ایران بیاید. برای او که همسری یونانی-امریکایی دارد زندگی در خارج از ایران هم راحت تر است و از این جهت مثل رضا قوچان نژاد دنبال تیمی در خارج از ایران می گردد و بعید نیست با ارقام پائین تر از آنچه پرسپولیس می تواند به او پرداخت کند تیمی در اروپا پیدا کند. در واقع احتمال این وجود دارد که حتی در صورت کنار گذاشتن این مهاجم ملی پوش از السیلیه، او در همان لیگ ستارگان قطر تیم دیگری پیدا کند یا نهایتاً به یکی از لیگ های درجه دو و سه اروپایی مثل یونان برگردد. پس داستان کریم-پرسپولیس از اساس منتفی است و بهتر است هواداران پرسپولیس در این باره خیالبافی نکنند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 490

به "کریم-پرسپولیس از اساس منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم-پرسپولیس از اساس منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید