کمپین تبلیغاتی 360 درجه دیجی کالا در تبریز

به گزارش مجله شرقیا، کمپین 360 درجه دیجی کالا شامل تبلیغات شهری atl و btl پروموتینگ و هانتینگ کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ سوشال مدیا کمپین ارتباطات رسانه ای-خبری دو رویداد بزرگ حضوری در قالب گردهمایی و نشست تخصصی و بیش از 100 ملاقات حضوری تخصصی و عمومی از سوم تا هفتم تیر ماه در تبریز برگزار گردید.

کمپین تبلیغاتی 360 درجه دیجی کالا در تبریز

این کمپین در راستای تقدیر از شرکای تجاری تبریزی دیجی کالا یعنی دارندگان پنل های فروشگاهی در پلتفرم با هدف حفظ و نگه داشت و افزایش رضایتمندی و تحکیم وفاداری در این همکاری و معرفی مزایای فعالیت در بستر بزرگترین بازارگاه آنلاین ایران برای بازرگانان علاقه مند با هدف آگاهی بخشی و جذب اجرا شد.

گرچه تبریز شهر اولین هاست و این موضوع علت قابل تاملی بود که اولین دوره بازارگان در این شهر برگزار گردد اما علاوه بر آن به گواه آمار و نتایج آنالیز ها این شهر ظرفیت بسیار بالایی برای رشد سریع و افزایش شتاب در مسیر توسعه تجارت الکترونیک دارد.

گمرک استان آذربایجان شرقی یکی از 5 گمرک برتر کشور است و سال گذشته با 6.3 درصد رشد مالی که بالاتر از میانگین کشوری است کماکان رتبه سوم رشد مالی و فضای کسب و کار را دارد و را کسب نموده و تبریز یکی از 10 شهر برتر در شاخص رقابت پذیری مالی است.

تبریزی ها و دیجی کالا

در حال حاضر پرفروش ترین فروشنده از بین 2500 فروشنده فعال تبریز سالانه 130 میلیارد تومان عایدی از فروش در دیجی کالا دارد. این فروشندگان در بیش از 73 درصد از تنوع کالاهایی موجود فعالیت می نمایند و دسته بندی های کالایی موبایل و لوازم الکترونیک مصرفی لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم خانگی و ابزار و خودرو پرفروش ترین رسته های کالایی فروشندگان تبریز هستند.

شرکای تجاری آ ذربایجان شرقی با کسب رتبه پنجم ارزش آفرینی و فروش تعدادی کالا و رتبه سوم سودآوری جایگاه خوبی دارند اما تنها 6 درصد از فروشندگان دیجی کالا از این استان هستند.

دپارتمان بازرگانی دیجی کالا در کوشش است با اقداماتی که ذکر آن رفت ادامه این روند و حضور در سایر استان ها علاوه بر ایجاد نقش موثر در تمرکز زدایی از تجارت الکترونیک با ارج نهادن به ظرفیت های ویژه هر خطه از ایران عزیز امکانات تولیدات و خدمات بازرگانی آن را در اختیار مردم سایر استان ها قرار دهد.

کمپین تبلیغات شهری

در بخش تبلیغات شهری 9 بیلبورد در پرترددترین نقاط شهر تبریز از جمله چهارراه آبرسان اکران شد. این بیلبوردها با محتوای داده محور در راستای ارزش شفافیت و با هدف ارائه اطلاعات واقعی از مزایا و امکانات فروش در دیجی کالا طراحی شده اند و به معرفی پرفروش ترین دسته بندی های کالایی فروشندگان تبریز به سراسر ایران می پردازند.

کمپین پروموتینگ و هانتینگ

در این کمپین که با یک کمپین گوریلا مارکتینگی نیز همراه بود یک تیم پروموتر با هدف اطلاع رسانی در خصوص فروش در بازارگاه آنلاین دیجی کالا و آموزش مراحل ثبت نام اقدام به تبلیغ در بازار بزرگ تبریز و مال های تجاری مطرح دیگر شهر کردند.

بعلاوه تیم های تخصصی در دسته بندی های کالایی لوازم خانگی پوشاک به طور ویژه کیف و کفش و محصولات چرمی لوازم آرایشی و بهداشتی و ابزار لوازم و قطعات خودرو با حضور در راسته ها و مراکز تخصصی فروش کارخانه ها و تولیدی ها به جذب هدفمند و هماهنگ شده با بازرگانان و تولیدنمایندگان پرداختند.

دید و بازدیدها

در بخش دیگر این فعالیت مارکتینگی مجموعه ای از دیدارها در قالب بیش از 100 دیدار تخصصی و عمومی با هدف قدردانی از فروشندگان و تبریک سالگرد دیجی کالایی شدن ایشان ارائه راهکارهای تخصصی در حوزه عملیات و لجستیک تجربه فروشندگی و دریافت بهتر خدمات پشتیبانی و تبلیغاتی انجام شد.

رویدادها

رویداد نشست گفت وگو و هم فکری به شیوه گروه تمرکز و به عنوان مرحله ای از فرایند تحقیق بازار با هدف سنجش رضایت و آگاهی از برند با حضور 30 فروشنده دغدغه مند تبریزی و گردهمایی بازارگان رویداد بازرگانان مدرن ایران با حضور 400 نفر از فروشندگان شامل بخش های ارائه و سخنرانی مدیران کل و ارشد دپارتمان بازرگانی دپارتمان مارکتینگ و دیجی کالا بیزینس داستان موفقیت فروشندگان برتر و تقدیر از فروشندگان برگزیده اجرا شدند.

دپارتمان بازرگانی دیجی کالا در کوشش است با ادامه این روند و حضور در سایر استان ها علاوه بر ایجاد نقش موثردر تمرکززادیی از تجارت الکترونیک با ارج نهادن به ظرفیت های ویژه هر خطه از ایران عزیز امکانات تولیدات و خدمات بازرگانی آن را در اختیار مردم سایر استان ها قرار دهد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2274

به "کمپین تبلیغاتی 360 درجه دیجی کالا در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین تبلیغاتی 360 درجه دیجی کالا در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید