کیفیت پرسپولیس حریف رابه دردسر انداخت، شایسته این برد پرقدرت بودیم

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، آخرین ملاقات هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت 17:30 دقیقه امروز پنجشنبه بین تیم های ذوب آهن و پرسپولیس در استادیوم فولادشهر اصفهان شروع شد که این ملاقات با رجحان 3 بر صفر سرخپوشان به انتها رسید. مهدی ترابی(16 - پنالتی و 64) و علی علیپور (58) برای پرسپولیس گل زدند.

کیفیت پرسپولیس حریف رابه دردسر انداخت، شایسته این برد پرقدرت بودیم

گابریل کالدرون بعد از این بازی گفت: به بازیکنان و طرفداران به خاطر این پیروزی تبریک می گویم. می دانستیم که پرسپولیس 9 سال است در اصفهان نتوانسته بود ذوب آهن را شکست دهد. خوشحالم که به یک برد مقتدرانه رسیدیم.

وی ادامه داد: ما شایسته این پیروزی مقتدرانه بودیم چرا که امروز تیم من عالی کار کرد. از بازیکنانم به خاطر تلاشی که کردند سپاسگزارم.

گابریل کالدرون در مورد اینکه فکر می کرد پرسپولیس سه گل به ذوب آهن بزند، گفت: ما در بازی آخر موقعیت های زیادی داشتیم اما به گل نمی رسیدیم. در هفته ای که گذشت روی شوت و سانتر کار نموده بودیم و می دانستیم که بازیکنان توانمندی داریم و با این روش می توانیم برنده شویم.

کالدرون ادامه داد: من درباره کیفیت تیم خودم حرف می زنم و معتقدم که می توانستیم برنده این بازی باشیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: ذوب آهن در سه بازی اخیر خود دو برد و یک مساوی داشت اما کیفیت و کار بازیکنان من باعث شده بود تا آنها به دردسر بیفتند و این به خاطر شایستگی تیم ما بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 613

به "کیفیت پرسپولیس حریف رابه دردسر انداخت، شایسته این برد پرقدرت بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت پرسپولیس حریف رابه دردسر انداخت، شایسته این برد پرقدرت بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید