گرفتار شدن 26 خودرو و موتورسیکلت در سیل رامه، 50 نفر نجات یافتند

به گزارش مجله شرقیا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از گرفتار شدن هشت خودرو و 18 موتورسیکلت در سیل رامه آرادان خبر داد و گفت: در این عملیات 50 نفر نجات یافتند.

گرفتار شدن 26 خودرو و موتورسیکلت در سیل رامه، 50 نفر نجات یافتند

به گزارش جام آنلاین از سمنان؛ مظفر محمدخانی ضمن بیان اینکه ساعت 18.59 دقیقه روز پنج شنبه وقوع سیل شدید در منطقه رامه آرادان به جمعیت هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: سریعاً به واسطه دهیاران و عوامل محلی شرایط وقوع سیل در منطقه موردبررسی قرار گرفت که جاده رامه از منطقه ترک در و باغستان و گراب و دارستان و در ادامه بالاتر از معدن محسنی در چند نقطه تا دویست متر بالاتر از پل فلزی به زیر سیل رفته و مسدود شده است.

وی بابیان اینکه تعداد حدود هشت خودرو و 18 عدد موتورسیکلت در یک کیلومتر بالاتر از معدن محسنی در منطقه ای به طول دو کیلومتر محصور و گرفتارشده بودند، افزود: یک راکب موتورسیکلت در منطقه ترک در براثر وقوع حادثه دچار مصدومیت شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه بلافاصله هماهنگی لازم با فرماندار و معاون ایشان و همچنین اداره راه و ترابری برای بازگشایی جهت انجام شد، ابراز داشت: با هماهنگی عوامل محلی روستای رامه بالا برای رسیدن به راکب موتورسیکلت حادثه دیده و انتقال ایشان به روستای رامه پایین و انجام اقدامات اولیه درمانی صورت گرفت.

محمدخانی بابیان اینکه دو نجات گر هلال احمر وظیفه ساماندهی خودروها و موتورسواران محصور را انجام دادند، شرح داد: دو تیم امداد و نجات هلال احمر آرادان متشکل از هفت نفر به همراه مواد غذایی و امکانات زیستی لازم از جهت جاده به منطقه اعزام شدند ولی با توجه به تاریکی هوا و از بین رفتن جهت اصلی و حجم زیاد آب سیل امکان ادامه جهت نداشتند که با هماهنگی معاون امداد صبح اول وقت مجدداً عملیات آغاز شد.

وی بابیان اینکه در این عملیات 50 نفر گرفتار در سیلاب رهایی یافتند، افزود: با هماهنگی با امداد هوایی اورژانس 115 مصدوم حادثه نیز به مرکز درمانی انتقال داده شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1667

به "گرفتار شدن 26 خودرو و موتورسیکلت در سیل رامه، 50 نفر نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرفتار شدن 26 خودرو و موتورسیکلت در سیل رامه، 50 نفر نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید