گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حیدری: همین که به بازی های آسیایی رسیدیم، کار بزرگی است

به گزارش مجله شرقیا، سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان گفت: همین که توانستیم خودمان را به بازی های آسیایی برسانیم، کار بزرگی کردیم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حیدری: همین که به بازی های آسیایی رسیدیم، کار بزرگی است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیم ملی اسکواش بانوان در حالی اولین ملاقات خود را در بازی های آسیایی جاکارتا واگذار کرد که فاطمه حیدری، سرمربی این تیم از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم ملی اسکواش بانوان گفت: هند یکی از تیم های قدرتمند اسکواش آسیاست. آنها تیم دوم قاره هستند و دو نفر از بازیکنانشان رنکینگ 19 و 16 دنیا را دارند. بچه های ما خیلی جوان هستند و اولین حضورشان را در این بازی ها تجربه می نمایند. با توجه به این موضوع نباید انتظار زیادی از آنها داشت. من از عملکردشان راضی هستم.

وی ادامه داد: ما همین که توانستیم خودمان را به این بازی ها برسانیم کار بزرگی کردیم. وزارت ورزش از ما خواست که در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار بگیریم که خوشبختانه توانستیم به مقام ششمی آسیا برسیم. انشالله با کسب تجربیات بیشتر در این بازی ها، فرایند اسکواش بانوان در آینده رو به بهبودی خواهد رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 620

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حیدری: همین که به بازی های آسیایی رسیدیم، کار بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حیدری: همین که به بازی های آسیایی رسیدیم، کار بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید