تور ارزان ایتالیا: گزینه ایتالیایی راهنمایی تیم والیبال زنان، تماشاگر بازی آخر لیگ

به گزارش مجله شرقیا، ملاقات دو تیم سایپا تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال زنان، معین کننده قهرمان نیم فصل این رقابت ها است و الساندرا کمپدلی گزینه نخست راهنمایی تیم ملی والیبال زنان ایران تماشاگر این ملاقات خواهد بود.

تور ارزان ایتالیا: گزینه ایتالیایی راهنمایی تیم والیبال زنان، تماشاگر بازی آخر لیگ

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، دور رفت لیگ برتر والیبال زنان فردا (پنجشنبه) با برگزاری پنج ملاقات در شهرهای تهران، یزد، فارس، کاشان و ورامین به انتها می رسد.

در مهمترین ملاقات این هفته تیم سایپای تهران میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود و برنده این ملاقات قهرمان نیم فصل این رقابت ها را تعیین خواهد نمود.

این ملاقات از ساعت 16:00 در خانه والیبال تهران شروع می گردد و به صورت مستقیم با گزارش علی شاکری از کانال آپارات فدراسیون والیبال پخش خواهد شد.

به همین دلیل با همکاری شرکت آپارت، لینک اختصاصی برای دیدنی این ملاقات مجذوب کننده در خارج ایران فراهم شده است تا گزینه اصلی سکان داری تیم ملی والیبال زنان ایران به منظور آشنایی هر چه بیشتر با سطح لیگ برتر زنان به صورت زنده این ملاقات را دیدن کند.

گزینه اصلی مربیگری تیم ملی زنان ایران به زودی برای ملاقات با مسئولان فدراسیون، انجام مذاکرات نهایی و بازدید از امکانات والیبال ایران، وارد تهران می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1973

به "تور ارزان ایتالیا: گزینه ایتالیایی راهنمایی تیم والیبال زنان، تماشاگر بازی آخر لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: گزینه ایتالیایی راهنمایی تیم والیبال زنان، تماشاگر بازی آخر لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید