5 بازیکن پرسپولیس در لیست خروج

به گزارش مجله شرقیا، سرمربی سرخ ها از شرایط اقتصادی تیمش به شدت ناراحت است و در همین خصوص شنیده می گردد او تهدید نموده در صورتی که مسائل این تیم تا بازی برابر فولاد حل نگردد کناره گیری خواهد کرد.

5 بازیکن پرسپولیس در لیست خروج

با این همه گل محمدی نه تنها در پی تحت فشار قرار دادن مدیریت این باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم است بلکه فهرست خرید خود را هم تحویل درویش داده تا بازیکنان مورد نظرش برای نیم فصل دوم هم جذب شوند.

یحیی گل محمدی نام 4 بازیکن را برای جذب قطعی به باشگاه پرسپولیس معرفی نموده است. پیمان بابایی مهاجم تراکتور تبریز، علیرضا کوشکی ستاره جوان پیکان، لوسیانو پریرا مندز مهاجم فولاد و رامین رضاییان مدافع سابق السیلیه قطر 4 بازیکنی هستند که یحیی روی جذب آن ها اصرار دارد.

این در حالی است که به جز رامین رضاییان که در آستانه بازگشت به فوتبال ایران است جذب 3 بازیکن دیگر کار سختی به نظر می رسد. البته از فهرست یحیی اینطور می توان برداشت کرد که او از میان 3 مهاجم مد نظرش، احتیاج به خرید 2 بازیکن دارد.

البته گفته می گردد باشگاه به خاطر مسائل اقتصادی امکان دریافت رضایتنامه بابایی، کوشکی و شیمبا را ندارد و فقط می تواند به وسیله معاوضه بازیکن این مشکل را حل نماید.

سرمربی پرسپولیس نام5 بازیکن تیمش را در فهرست بازیکنان قابل معاوضه قرار داده است. ابراهیمی، شیری، اسدی، پاکدل و مهدی خانی بازیکنانی هستند که یحیی گل محمدی مجوز معاوضه آن ها را صادر نموده است.

دیروز هم اعلام شد فولاد خواهان جذب 3 بازیکن پرسپولیس شده است و باید دید سرخ ها می توانند با معاوضه، بازیکنان مورد نظر سرمربی تیمشان را جذب نمایند یا نه.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1999

به "5 بازیکن پرسپولیس در لیست خروج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 بازیکن پرسپولیس در لیست خروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید