توقف ژاپن مقابل ونزوئلا، حریف بعدی تیم ملی

به گزارش مجله شرقیا، هیروکی ساکای، مدافع مارسی موفق شد اولین گل ملی اش را مقابل ونزوئلا بزند، ولی در اواخر بازی مرتکب یک ضربه پنالتی شد و حریف توانست به گل تساوی برسد. با این حال هاجیمه موریاسو، سرمربی جدید ژاپن که بعد از جام جهانی روی نیمکت این تیم نشسته توانست بی شکستی اش را حفظ کند.

توقف ژاپن مقابل ونزوئلا، حریف بعدی تیم ملی

تیم ملی ژاپن که به دلیل ترافیک تنها 45 دقیقه قبل از بازی به استادیوم شهر اویتا رسید، در آغاز بازی مقابل حریف آمریکای جنوبی مشکل داشت. با این حال میزبان به تدریج به بازی مسلط شد و ساکای در چهل و نهمین بازی ملی اش توانست ده دقیقه مانده به خاتمه نیمه اول ضربه ایستگاهی ناکاجیما را با ضربه ای آکروباتیک وارد دروازه کند.

با این حال ساکای ده دقیقه مانده به خاتمه بازی روی لوئیز گونزالس مرتکب یک خطای پنالتی شد تا توماس رینکون توپ را خلاف جهت دانیل اشمیت، دروازه بان جدید ژاپن وارد دروازه کند.

موریاسو، سرمربی سابق تیم امید ژاپن توانسته بود سه بازی قبلی روی نیمکت این تیم را ببرد، از جمله بازی ماه قبل مقابل اروگوئه که با برتری 4 بر سه به خاتمه رسید. او در ای بازی هم از یویا اوساکو در راس حمله استفاده کرد که از سوی ناکاجیما، دوان و مینامینو حمایت می شد. آخری در سه بازی ملی اخیرش توانسته بود چهار گل بزند.

بیشتر بخوانید:

  • رقیب جدی تیم ملی: ژاپن به دنبال پنجمین قهرمانی آسیا

    تغییرات ترکیب ژاپن

    با این حال او در بخش دفاعی تیمش چند تغییر داشت. تاکاهیور تومیاسو، مدافع سنت ترویدن به قلب دفاع برگشته بود تا کنار کاپیتان مایا یوشیدا بازی کند و اشمیت، دروازه بان متولد آمریکا هم اولین بازی ملی اش را تجربه می کرد.

    شو ساساکی، مدافع چپ سانفرس هیروشیما هم در این پست به جای یوتو ناگاتومو که مصدوم است بازی کرد. او در دقیقه یازده موفق شد اشتباه اشمیت را جبران کند و ضربه روندون، مهاجم نیوکاسل را از روی خط دروازه برگرداند. روبرتو روسالس، بال مالاگا هم با کمی دقت بیشتر می توانست در دقیقه 25 ونزوئلا را به گل برساند. بعد از این صحنه نوبت اوساکو و ناکاجیما بود که روی پاس های دوان بتوانند برای ژاپن گل بزنند.

    ژاپن نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و می توانست برتری اش را افزایش دهد، ولی نتوانست از مالکیت بالاتر و موقعیت های بیشتر استفاده کند. در آخرین لحظات به نظر می رسد یوشیدا گل پیروزی را زده، ولی یاری داور اعلام آفساید کرد.

    ونزوئلا پس از این بازی راهی دوحه می گردد تا با تیم ملی ایران بازی کند.

    12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 96

به "توقف ژاپن مقابل ونزوئلا، حریف بعدی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف ژاپن مقابل ونزوئلا، حریف بعدی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید