از این هفته خواروبار خود را از کاستکو کانادا بخرید و همان روز تحویل بگیرید!

به گزارش مجله شرقیا، کاستکو به وسیله یک شراکت جدید با اینستاکارت یک سیستم تحویل آنلاین خریدهای خوار و بار راه اندازی نموده که همان روز کالاها را تحویل می دهد و برای این کار 76 انبار آن در سراسر کانادا فعال شده است.

از این هفته خواروبار خود را از کاستکو کانادا بخرید و همان روز تحویل بگیرید!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

کاستکو و اینستاکارت، اپلیکیشنی راه اندازی نموده که به کاربران اجازه می دهد مغازه مورد نظر را انتخاب و اقلامی که می خواهند را معین نمایند. این دو شرکت بعد از یک پروژه پایلوت پیروز دو ماهه در چند انبار منتخب در انتاریو، پنج شنبه شراکت خود را اعلام کردند.

با استناد به بیانیه رسانه ای آن ها، اینستاکارت مسئولیت تحویل گلچین عمده اقلام خوار و بار، آشپزخانه و اقلام ضروری خانوار کاستکو را تا دم در مشتریان دارد و این فرایند می تواند ظرف دو ساعت انجام گردد.

تحویل همان روز برای تمام خریداران به وسیله اپلیکیشن اینستاکارت قابل دسترسی است و مهم نیست که آن ها عضویت کاستکو داشته باشند یا خیر. این دو شرکت همچنین یک وبسایت مخصوص اعضا کاستکو برای کانادا راه اندازی نموده اند که مزایای اختصاصی برای اعضا و دسترسی به امکان تحویل همان روز به وسیله اینستاکارت را دربردارد.

تحویل برای بیشتر اقلام خوار و بار کاستکو از جمله محصولات تازه، گوشت و غذای دریایی، اسنک، دلی، کالاهای یخ زده و محصولات بچه ها و حیوانات خانگی ممکن است.

اینستاکارت گفت مشارکت جدید خود با کاستکو کانادا را پس از این راه انداخت که همکاری پیروزی با این شرکت در آمریکا داشت. کاستکو نخستین بار در فوریه 2016 با اینستاکارت همراه شد و حالا انتخاب تحویل همان روز را در تمام 548 مکان خود در آمریکا فراهم نموده است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1194

به "از این هفته خواروبار خود را از کاستکو کانادا بخرید و همان روز تحویل بگیرید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "از این هفته خواروبار خود را از کاستکو کانادا بخرید و همان روز تحویل بگیرید!" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از این هفته خواروبار خود را از کاستکو کانادا بخرید و همان روز تحویل بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید