استقلال درخطر خداحافظی با قهرمانی

به گزارش مجله شرقیا، منصور رشیدی در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال برابر پارس جنوبی جم از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: استقلال بعد از شکست در دربی شرایط روحی خوبی نداشت و در اوایل بازی هم دیدیم که بازیکنان شرایط روحی خوبی نداشتند، اما هر چه از زمان بازی گذشت آبی ها بر بازی مسلط شدند و توانستند موقعیت های زیادی را خلق نمایند، اما ضربات بازیکنان با بدشانسی وارد دروازه حریف نمی شد و کار به وقت اضافه کشیده شد.

استقلال درخطر خداحافظی با قهرمانی

رشیدی در خصوص ضربه پنالتی که به وسیله محبی به گل تبدیل نشد گفت: نبود یامگا کاملاً در این ملاقات حس شد. به جرأت می توان گفت او در حال حاضر برترین پنالتی زن استقلال و فوتبال ایران است. به طور حتم اگر او در این ملاقات حضور داشت پنالتی را به گل تبدیل می کرد و شرایط روحی استقلال بهتر هم می شد، اما در مجموع آبی ها که رکوردار قهرمانی در جام حذفی هستند حالا به نیمه نهایی رسیده و باید منتظر حریف بعدی خود باشند.

کارشناس فوتبال در خصوص ملاقات روز آدینه آبی پوشان برابر نفت آبادان گفت: نفت با تغییراتی که در کادر فنی اش بوجود آورده شرایط بهتری پیدا نموده و نمی خواهد بدون امتیاز تهران را ترک کند. استقلال هم می داند که از دست دادن امتیاز در این ملاقات باعث خواهد شد تا با قهرمانی خداحافظی کند؛ بنابراین ساپینتو باید تیمش را آماده این ملاقات نموده و با ارائه یک بازی منطقی به دور از استرس و با آرامش کامل بازی کند تا بتواند با پیروزی در این ملاقات موقعیت خود را بهتر نموده و همچنان به قهرمانی امیدوار باشد.

وی در خصوص عملکرد حسین حسینی برابر پارس جنوبی جم هم اضافه کرد: حسینی در این ملاقات فوق العاده بود. چندین سیو خوب داشت و توانست با عملکردش ناجی استقلال گردد. باید بگویم یکی از دلیل های اصلی صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی، حسینی بوده و امیدوارم او بتواند در ملاقات های به جای مانده لیگ برتر و جام حذفی این آمادگی خود را حفظ کند.

رشیدی در سرانجام اظهار داشت: روز های حساسی برای استقلال در لیگ برتر و جام حذفی وجود دارد. از تماشاگران استقلال می خواهم که در این ملاقات های به جامانده استقلال را تنها نگذارند. آبی ها در این شرایط به حمایت آن ها احتیاج دارند و از طرفداران استقلال می خواهم که همگی روز آدینه به استادیوم آمده تا از تیم محبوبشان حمایت نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2246

به "استقلال درخطر خداحافظی با قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال درخطر خداحافظی با قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید