افزون بر 6 هزار نفر از اتباع خارجی واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش مجله شرقیا، طباطبایی گفت: 6هزار و 200 نفر از اتباع خارجی که در سامانه سیب اطلاعات آن ها ثبت شده بود واکسن کرونا دریافت نموده اند.

افزون بر 6 هزار نفر از اتباع خارجی واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از زاهدان ، سیدمهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با بیان اینکه واکسیناسیون در مهار کنترل کرونا بسیار موثر است گفت: در فضای مجازی حربه های زیادی علیه واکسیناسیون اجرا شده که احتیاج است رسانه در این حوزه یاریگر ما باشد.

وی اظهارداشت: تزریق واکسن به دانش آموزان یاری می نماید تا مدارس سیستان و بلوچستان دوباره فعالیت آموزش حضوری خود را آغاز نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: براساس مطالعات اجرا شده واکسن سینوفارم برای دانش آموزان در نظر گرفته شده و مطالعات بالینی حاکی از اثربخشی 96 درصدی این واکسن برای این بچه ها است.

وی با اشاره به اینکه واکسن سینوفارم ویروس کشته شده است که عوارض بسیار خفیفی دارد ادامه داد: در صورتی که فردی به دلیل کهولت سن توانایی حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارد با اعلام این موضوع به نزدیکترین پایگاه سلامت تیم های سیار ما در منزل وی حضور خواهند یافت.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1853

به "افزون بر 6 هزار نفر از اتباع خارجی واکسن کرونا دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزون بر 6 هزار نفر از اتباع خارجی واکسن کرونا دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید