اپل اولین قاب محافظ آیفون XR را عرضه کرد

به گزارش مجله شرقیا، شرکت اپل که همیشه برای محصولات خود، لوازم جانبی مختلفی ساخته و عرضه می نماید، تا شب گذشته هیچ وسیله جانبی برای آیفون XR عرضه ننموده بود. اما انتها این شرکت یک قاب محافظ شفاف برای آیفون XR ساخته و عرضه نموده است که پیش از عرضه آیفون XR نیز عکسی از این قاب منتشر شده بود. این قاب در حال حاضر در فروشگاه های فیزیکی اپل و همینطور وب سایت اپل به فروش می رسد. این قاب به طور کلی با دیگر قاب های شفاف iPhone XR تفاوتی ندارد و شاید تنها مزیت آن این باشد که قطعا بهتر روی آیفون XR فیت می گردد. همچنین اپل با عرضه چنین قاب محافظی می خواهد بگوید که چقدر به رنگ های iPhone XR اهمیت می دهد و صرفا می خواهد کاربران نیز رنگ جذاب آیفون XR خود را به جهان نشان دهند.

اپل اولین قاب محافظ آیفون XR را عرضه کرد

iPhone XR تا کنون در 6 رنگ مختلف عرضه شده است. رنگ های سفید، مشکی، آبی، نارنجی، زرد و قرمز، رنگ های این نسل از آیفون هستند. برخلاف دیگر شرکت ها که معمولا رنگ های دیگر گوشی های خود را چند ماه بعد از عرضه آن گوشی معرفی می نمایند، اپل ترجیح داده تمام 6 رنگ آیفون XR را با این گوشی عرضه کند.

این قاب محافظ از جنس TPU ساخته شده و آنطور که در وب سایت اپل نوشته شده، با قاب محافظی سبک، باریک و خوش دست روبرو هستیم. جدا از اینکه این قاب به خوبی فیت آیفون XR خواهد بود، پوشش ضد خش هم بخش درونی کیس و هم بخش بیرونی کیس را فرا گرفته تا به مرور زمان، ظاهر این قاب خراب نشود. شارژ وایرلس نیز به خوبی با این قاب هماهنگی دارد و مسئله ای از این بابت نیز وجود نخواهد داشت.

جدا از این قاب، امیدواریم اپل به زودی قاب های چرمی و سیلیکونی را هم مثل دیگر آیفون ها، برای iPhone XR نیز عرضه کند. در حال حاضر تنها همین قاب شفاف از طرف اپل برای iPhone XR عرضه شده که با قیمت 39 دلار به فروش می رسد.

منبع: SlashGear

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 112

به "اپل اولین قاب محافظ آیفون XR را عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل اولین قاب محافظ آیفون XR را عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید