اینجا مدرسه است یا اردوگاه کار اجباری؟ ، شروط عجیب یک مدرسه برای دانش آموزان و اولیا در زمانه کرونا

به گزارش مجله شرقیا، یکی از مدارس برگزیده در استانی نزدیک پایتخت با ارسال یک شیوه نامه عجیب به والدین دانش آموزان تمام مسئولیت حضور بچه ها را در مدرسه در زمانه شیوع کرونا متوجه خانواده ها دانست.

اینجا مدرسه است یا اردوگاه کار اجباری؟ ، شروط عجیب یک مدرسه برای دانش آموزان و اولیا در زمانه کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، مسئولان این مدرسه پسرانه دوره متوسطه اول از پدرها و مادرها خواسته اند فرزندان خود را تنها به شرطی به مدرسه بفرستند که هفت ویژگی مد نظر آنها را داشته باشند و در ادامه با گذاشتن سه شرط برای خانواده ها تاکیده نموده اند به این فکر کنید که اگر فرزندتان این یک سال را از دست بدهد، در عوض شاید جان خودش و شما را نجات داده باشد.

شروط عجیب و غریب مسئولان مدرسه چنان شگفت انگیز است که شاید بعضی با خواندن آنها تصور نمایند این نوجوانان به جای رفتن به مدرسه، در حال تبعید شدن به اردوگاه کار اجباری آلمان ها در دوران جنگ جهانی دوم هستند؛ جایی که کسی حق تکان اضافی خوردن هم ندارد و باید ساعت ها بدون خوردن و آشامیدن فقط سر جای خود بنشیند و درس بخواند.

در بخش اول این توصیه نامه آمده است: فرزندتان را تنها به شرطی به مدرسه بفرستید که تمام این ویژگی ها را داشته باشند. دقت کنید؛ تمام شان را: 1. توانایی و تحمل نگه داشتن هفت ساعت ماسک روی صورت 2. هفت ساعت دور نگه داشتن دست از صورت و نادیده دریافت خارش چشم و بینی 3. داشتن توانایی نه گفتن برابر درخواست دوستان برای قرض دریافت وسایل 4. داشتن اعتماد به نفس بالا برابر تمسخر دوستان 5. تاب آوردن ساعت ها گرسنگی و تشنگی و در عین حال ادامه دادن یادگیری 6. رعایت کردن کامل اصول بهداشتی 7. عوض کردن لباس های مدرسه و استفاده نکردن از وسایل مدرسه در خانه.

در ادامه سه توصیه کلیدی هم به خانواده ها شده که در نوع عجیب و جالب است: 1. داشتن توانایی اقتصادی برای خریدن دست کم سه ماسک در روز و توصیه به فرزندان برای عوض کردن هر دو ساعت یک بار ماسک 2. شستن روزانه لباس مدرسه و گندزدایی کردن کیف و وسایل کودک 3. به عهده دریافت مسئولیت بردن و آوردن فرزندان به مدرسه.

به این ترتیب، تعیین نیست اگر قرار است تمام بار مسئولیت مراقبت از دانش آموزان در مدرسه به دوش پدرها و مادرها باشد، اولیای مدرسه کدام وظیفه را به عهده گرفته اند؟ هر چند به نظر می رسد این توصیه ها و درخواست ها بیشتر برای منصرف کردن خانواده ها از فرستادن بچه ها به مدرسه تنظیم شده است!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1210

به "اینجا مدرسه است یا اردوگاه کار اجباری؟ ، شروط عجیب یک مدرسه برای دانش آموزان و اولیا در زمانه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا مدرسه است یا اردوگاه کار اجباری؟ ، شروط عجیب یک مدرسه برای دانش آموزان و اولیا در زمانه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید