بازرسی از تاسیسات گردشگری مریوان در آستانه نوروز 99

به گزارش مجله شرقیا، تاسیسات گردشگری شهرستان مریوان به منظور ایجاد آمادگی برای نوروز 99 مورد آنالیز و بازرسی قرار گرفتند.

بازرسی از تاسیسات گردشگری مریوان در آستانه نوروز 99

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، فریاد حدادیان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان با اعلام این خبر گفت: این بازرسی ها به صورت سرزده و بدون اعلام قبلی انجام شد و بخش های مراکز اقامتی و پذیرایی شامل اتاق ها، انبارها، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و... بازدید و آنالیز شد.

او اضافه نمود: در این بازدیدها که در راستای آمادگی مراکز خدمات رسان برای نوروز 99 صورت گرفت، توسط کارشناس نظارت استان 9 مورد تذکر کتبی 15 مورد تذکر شفاهی برای واحدهای مورد بازدید صادر شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان اضافه نمود: استندها و بنرهای مختلف حاوی شماره 09629 سامانه جامع رسیدگی به شکایات در تمام اماکن گردشگری شهرستان نصب و اطلاع رسانی لازم در این راستا نیز اجرا شده شده است.

حدادیان در ادامه با درخواست از تاسیسات گردشگری برای همکاری لازم در این خصوص، گفت: شهرستان مریوان آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی است و این اداره با همکاری کارشناسان نظارت اداره کل استان و سایر ارگان های ذی ربط بر تاسیسات گردشگری و سایر مراکز خدماتی نظارت خواهد داشت و با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهد نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 717

به "بازرسی از تاسیسات گردشگری مریوان در آستانه نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی از تاسیسات گردشگری مریوان در آستانه نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید