مجموعه های اقامتی استان یزد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

به گزارش مجله شرقیا، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: 131 مجموعه اقامتی استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آمادگی دارند.

مجموعه های اقامتی استان یزد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

محمدمهدی شرافت در نشست هماهنگی واحدهای اقامتی استان برای سال 95 که به عنوان سال خوش آمد به یزد نامگذاری شده است، هتل ها را به عنوان یکی از مهمترین ارکان گردشگری در افزایش رضایت گردشگران خواند و از همه دست اندرکاران هتل داری خواست به گونه ای عمل نمایند که حداکثر رضایت مسافران در سفرشان به استان یزد فراهم گردد.

وی، همکاری با ناظران و بازرسان سازمان میراث فرهنگی و ستاد هماهنگی خدمات سفر خصوصاً در ایام نوروز را از مدیران مجموعه های اقامتی خواهان شد و اضافه کرد:

بازرسی براساس نرخ نامه مصوب سازمان، شرایط بهداشتی و فیزیکی مجموعه و بعلاوه برخورد و عملکرد پرسنل هتل ها انجام خواهد شد. انتظار می رود قبل از اعلام تذکر و اخطار، واحدهای اقامتی، خود در برطرف اشکال و کمبود واحد اقدام نمایند.

در این جلسه که مدیران هتل ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه های بوم گردی و دیگر مراکز اقامتی استان حضور داشتند، تعدادی از مدیران این مجموعه ها، به ارائه نظرات خود درباره چگونگی خدمات رسانی به گردشگران پرداختند.

منبع:ایسنا

منبع: کجارو
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1948

به "مجموعه های اقامتی استان یزد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه های اقامتی استان یزد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید