بازی با ایران یک چالش بزرگ برای ما است

به گزارش مجله شرقیا، به گزارش خبرنگاران، جیووانی گاویو در مورد بازی تیم های والیبال جوانان ایران و برزیل در مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال جوانان دنیا گفت: بازی خیلی سختی مقابل ایران خواهیم داشت. تمام تیم ها سعی می نمایند بهترین عملکرد خودشان را نمایش بدهند و کوشش می نمایند که برنده شوند و ایران هم چنین شرایطی دارد. فکر می کنم که بازی زیبایی خواهد بود. هر دو تیم می خواهند با قدرت خوبی بازی نمایند. این بازی یک چالش بزرگ برای ما است.

بازی با ایران یک چالش بزرگ برای ما است

وی ادامه داد: ما کار سختی را آغاز نموده ایم و باید بهترین عملکرد خود را انجام دهیم. برخی اوقات ما برنده بودیم و گاهی اوقات نه ولی در نهایت ما توانایی تغییر داشتیم . مقابل روسیه بازی زیبایی انجام دادیم اما مشکل اینجاست که برخی اوقات احساس می کنم تیم من خوب بازی می نماید اما به یکباره تغییره رویه می دهد و بد بازی می نماید.

سرمربی تیم برزیل در مورد اینکه شانس کدام تیم ها برای صعود به فینال بیشتر است، توضیح داد: نمی دانم. این موضوع بستگی به این دارد که بازیکنان چهار تیمی که به نیمه نهایی رسیده اند به لحاظ ذهنی چه شرایطی دارند. به طور مثال تیم ایران واقعا تیم آماده ای است. البته ایتالیا هم خوب بازی می نماید.

وی در مورد شناختش از والیبال ایران، گفت: ایران کشور شگفت انگیزی است و والیبال ایران تماشاگران و هواداران زیادی دارد و این موضوع خیلی زیبا است.

گاویو در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در رقابت های جوانان دنیا دارد، گفت: فکر می کنم ایتالیا بهترین تیم است اما تیم ایران هم بسیار قدرتمند است. همه می توانند این را ببینند. این یک حقیقت است. هر سال تیم ایران بهتر بازی می نماید و تعیین است که در حال پیشرفت است.

وی در سرانجام درباره اینکه از کدام بازیکن تیم جوانان ایران شناخت دارد، گفت: من بازی بازیکن شماره 12 (امیرحسین اسفندیار) را دوست دارم. او خیلی خوب و مثبت بازی می نماید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های والیبال جوانان ایران و برزیل از ساعت 20:30 امروز آدینه در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی دنیا در بحرین به مصاف هم می روند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 257

به "بازی با ایران یک چالش بزرگ برای ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با ایران یک چالش بزرگ برای ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید