بایناما مقابل پدیده بازی می نماید

به گزارش مجله شرقیا، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره بازی تیمش مقابل پدیده توضیحاتی را بیان نمود.

بایناما مقابل پدیده بازی می نماید

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل پدیده گفت: استان خراسان، استان پدری من محسوب می گردد، زیرا نیشابور زادگاه پدری من است و وقتی به اینجا می آیم، علاوه بر اینکه به پابوس امام رضا (ع) می روم، حس خاصی به من دست می دهد، چون نزدیک زادگاه پدری ام است.

او اضافه کرد: پدیده یک مربی پرانرژی دارد که نه فقط برای فوتبال استان خراسان، بلکه سالیان سال برای فوتبال ایران زحمت کشیده و با عشق مربیگری نموده است. ما فردا یک بازی سخت داریم و شاید از بازی های قبلی ما سخت تر باشد. بازی های قبلی حریف مان را بررسی کردیم و باید بگویم تیم دونده و خوبی است.

سرمربی گل گهر ادامه داد: امیدوارم با همان انگیزه که بچه ها در بازی های قبلی داشتند، با دوندگی بیشتر در این بازی کارمان را انجام دهیم. در این بازی احتیاج داریم تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم.

قلعه نویی درباره احتمال استفاده از اریک بایناما مطرح کرد: از نظر ما اتفاقی رخ نداده است، چون وقتی کارت بازی یک بازیکن صادر می گردد، یعنی مراحل قانونی اش را انجام داده است. این مسئله برای زمانی است که کارت بازیکن صادر نشده باشد، برای بایناما کارت دائم صادر شده است. برای بازی فردا هم باید ببینیم شرایط بازی چگونه است، شاید از ابتدا بازی کند و شاید در ادامه به زمین بیاید. چون این بازیکن کیفیت بالایی دارد و با توجه به اینکه جوان است، انتظار داریم هفته به هفته بهتر گردد.

او در ادامه بیان نمود: بهنام برزای و فرشید باقری را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. یکی 2 بازیکن مصدوم هم داریم که شرایط 50 - 50 دارند.

بیشتر بخوانید

  • شکایت استقلال درباره حضور غیر قانونی بازیکن گل گهر
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1971

به "بایناما مقابل پدیده بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایناما مقابل پدیده بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید