بایدن: وقت ترک مصاحبه های وین نیست

به گزارش مجله شرقیا، رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری خود در نخستین سالگرد انتخابش به این عنوان، گفت هنوز وقت ترک مصاحبه های مربوط به برنامه هسته ای ایران در وین نیست و این مذاکرات پیشرفت هایی داشته است.

بایدن: وقت ترک مصاحبه های وین نیست

به گزارش ایسنا، جو بایدن در این کنفرانس خبری که در کاخ سفید برگزار گردید، گفت کشور هایی که در کنار آمریکا با ایران مذاکره می نمایند، توافق نظر دارند.

دور هشتم مذاکرات وین پس از دو روز توقف در سطح سیاسی، با بازگشت روسای هیات های مذاکره نماینده ایران و سه کشور اروپایی، عصر دوشنبه به وقت محلی از سر گرفته شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران همزمان با شروع دور تازه مذاکرات وین گفته بود: مصاحبه در راستا درستی قرار گرفته است و بن بست لاینحلی نداریم. در خصوص بعضی از موضوعات کلیدی به جای مانده باید تصمیمات خاص سیاسی گرفته گردد و این موضوع نیازمند این است که تصمیمات در مرکز کشور ها گرفته گردد.

به تازگی نیز آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در گفت وگویی، خروج واشنگتن از توافق هسته ای را یکی از بدترین تصمیمات سیاست خارجی آمریکا خوانده است.

دیروز (چهارشنبه) و در ادامه مذاکرات وین، جلسه مذاکره نمایندگان ارشد ایران و سه کشور اروپایی با حضور نماینده اتحادیه اروپا برگزار گردیده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2056

به "بایدن: وقت ترک مصاحبه های وین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: وقت ترک مصاحبه های وین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید