ببینید؛ اساسینز کرید میراژ با یک فیلتر نوستالژی مشابه بازی اول سری می گردد

به گزارش مجله شرقیا، جدیدترین نسخه از سری محبوب اساسینز کرید یعنی Assassins Creed Mirage نه تنها از نظر گیم پلی به ریشه های این مجموعه باز می شود، بلکه ظاهرا از یک فیلتر آبی نوستالژیک بهره می برد که ظاهر بازی را مشابه نسخه اول سری در سال 2007 می نماید.

ببینید؛ اساسینز کرید میراژ با یک فیلتر نوستالژی مشابه بازی اول سری می گردد

در اساسینز کرید میراژ، بازیکنان ماجرای یک سارق خیابانی جوان به نام بسیم (Basim) که در نهایت تبدیل به یک اساسین افسانه ای می گردد را در بغداد قرن نهم دنبال خواهند کرد. بازی نو یوبی سافت (Ubisoft) با بازگشت به ریشه های اکشن و ماجراجویی آن به جای سبک نقش آفرینی دنیا باز که با نسخه اوریجینز مورد استفاده نهاده شد و تا آخرین نسخه یعنی والهالا ادامه داشت و دارد، به اولین نسخه سری ادای احترام می نماید. از طرفی به نظر می رسد که گیم پلی یکی دیگر از نقاط عطف بازی باشد و یوبی سافت نیز در این میان ادعا نموده که بسیم بااستعداترین اساسین در تاریخ این مجموعه است. بسیم ابزارهای مختلفی در اختیار خواهد داشت و مهارت های پارکورش به او اجازه می دهد تا به راحتی در شهر شلوغ بغداد حرکت کند.

حال در یک ویدیوی نو از بازی با عنوان بازگشتی به ریشه ها (A Return to the Roots) که به پشت صحنه ساخت بازی می پردازد، توسعه دهنده تایید نموده که بازی دارای یک فیلتر بصری نوستالژی است که ظاهر اولین نسخه را تداعی می نماید. در واقع هنگامی که این فیلتر فعال است، بازیکن با یک پالت رنگی آبی-خاکستری روبرو می گردد.

یوبی سافت تکرار می نماید که اساسینز کرید میراژ به وسیله یک تیم مشتاق و پرتلاش ساخته شده است که می خواهند به بازی اصلی ادای احترام نمایند. طبق گفته تیم سازنده، ستون های اصلی بازی پارکور، مخفی کاری و ترور هستند اما بازیکنان می توانند انتظار موارد غافلگیرنماینده ای را نیز داشته باشند. در نهایت لازم به ذکر است که این بازی با اینکه به گذشته مجموعه اساسینز کرید سر می زند، اما دارای المان های جذابی است که می تواند این سری را در مسیری نو و رو به جلو راهنمایی کند. بعلاوه برای اولین بار، سری اساسینز کرید دارای صداگذاری و زیرنویس عربی خواهد بود.

بازی اساسینز کرید میراژ در تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 2266

به "ببینید؛ اساسینز کرید میراژ با یک فیلتر نوستالژی مشابه بازی اول سری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اساسینز کرید میراژ با یک فیلتر نوستالژی مشابه بازی اول سری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید