یک بازی چند نفره در دنیای Control و دنباله آن ساخته خواهند شد

به گزارش مجله شرقیا، شرکت 505 گیمز (505 Games) و استودیو رمدی اینترتینمت (Remedy Entertainment) به صورت رسمی اثر تازه خود را با نام رمز Project Condor معرفی کردند. اثری که قرار است یک بازی چند نفره در دنیا بازی کنترل (Control) باشد.

یک بازی چند نفره در دنیای Control و دنباله آن ساخته خواهند شد

طبق اعلام رسمی رمدی، در واقع این اثر قسمتی فرعی از مجموعه بازی Control به شمار میرود. Project Condor یک بازی چند نفره رقابتی PvE (بازیکن در مقابل محیط) است که قرار است برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد. از آنجایی که خبری از کنسول های نسل هشتم نیست، می توان انتظار یک بازی کاملا نسل بعدی را داشت که البته با انتشار آن فاصله نسبتا زیادی مانده است. این اثر با ابزار و موتور بازی سازی Northlight ساخته خواهد شد. رمدی از این موتور بازی سازی برای ساخت بازی Control هم استفاده نموده بود.

علاوه بر این موضوع، هر دو شرکت اعلام نموده اند که به یک توافق سطح بالا دست یافته اند تا با خلق یک بازی نو و با بودجه بزرگ تر از Control این مجموعه بازی را توسعه دهند. آن ها بیان نموده اند که جزئیات بیشتری درباره این موضوع در آینده اعلام خواهد شد.

رامی و رافی گالانته، دو مدیرعامل شرکت دیجیتال برادرز گروپ که در واقع شرکت مادر 505 گیمز به شمار میرود، در بیانیه خبری خود اعلام نموده اند: ما از ادامه و توسعه همکاری با استودیو رمدی هیجان زده هستیم. با فروش بیش از 2 میلیون نسخه ای بازی و کسب عایدیی فراتر از 70 میلیون یورو، بازی کنترل برای ما به یک اثر بسیار پیروز تبدیل شده است. به اسم یک بازی چند نفره، Condor این پتانسیل را دارد که در درازمدت بتواند جامعه گیمرها را به خود جذب کند و این می تواند بیش از جریان سنتی بازی ها از نظر اقتصادی و عایدی به 505 گیمز یاری کند.

تِرو ویرتالا (Tero Virtala)، مدیرعامل رمدی اینترتینمت هم در ادامه این سخنان بیان می نماید: ما بیش از 4 سال است که همکاری پیروزیت آمیزی با 505 گیمز داشته ایم و در این راه هر دو در زمینه های مربوط به خودمان قوی تر شده ایم. بسیار خوشحالیم که اکنون این همکاری را توسعه داده و عمیق تر نموده ایم. این توافق نو از هدف رمدی برای توسعه بازی هایمان و تبدیل آن ها به مجموعه هایی طولانی پشتیبانی می نماید تا بتوانیم بازی های برجسته ای خلق کنیم، توانایی های تجاری خود را تقویت دهیم و با شرکایی کار کنیم که می توانیم در کنار آن ها به پیروزیت برسیم.

می دانیم که این روزها استودیو رمدی مشغول کار روی پروژه های متعدد و مختلفی است و اکنون این خبر نو اوضاع را عجیب تر نموده است. مدتی پیش ترو ویرتالا اعلام نموده بود که رمدی روی 5 اثر مختلف کار می نماید. هرچند به صورت دقیق نمی دانیم این بازی چندنفره نو هم در میان آن آثار بوده یا این پروژه کاملاً نوی است که به تازگی به پروژه های آن ها اضافه شده است. هرچند برخی از آن پروژه ها تا به امروز معرفی شده اند و درباره آن ها اطلاعات زیادی را می دانیم اما مشتاق هستیم که جزئیات بیشتری از دیگر پروژه های آن ها بشنویم. البته، از همین بیانیه نو متوجه شده ایم که قرار است یک بازی بزرگ تر هم از این مجموعه بازی عرضه گردد که به احتمال زیاد آن اثر پروژه بزرگ آینده تیم سازنده کنترل خواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1744

به "یک بازی چند نفره در دنیای Control و دنباله آن ساخته خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک بازی چند نفره در دنیای Control و دنباله آن ساخته خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید