تشویق کودک به مسواک زدن با فناوری

به گزارش مجله شرقیا، مسواک زدن را در فرزندانتان با Brush Monster به فعالیتی جذاب و هیجان انگیز تبدیل نموده و عادت های صحیح بهداشت دهان و دندان را در آنها نهادینه کنید.

تشویق کودک به مسواک زدن با فناوری

این مسواک هوشمند با بهره گیری از فناوری واقعیت افزوده، نحوه صحیح مسواک زدن را به کودک آموخته و عادت های بهداشتی و درمانی مناسب را در آنها تقویت می نماید. تنها کافی است والدین اپلیکیشن این مسواک را در تلفن همراه یا تبلت خود نصب نموده و آموزش صحیح مسواک زدن را به وسیله راه اندازی یک بازی هیجان انگیز و جذاب شروع نمایند.

کودک با در دست دریافت این مسواک، تصویر خود را در تلفن همراه یا تبلت مشاهده نموده و مراحل صحیح مسواک زدن دندان را به صورت گام به گام و به وسیله یک بازی جذاب پیگیری می نماید. این سیستم با نمایش هیولا و دیگر نمادهای واقعیت افزوده مسواک زدن صحیح را به کودک آموخته و با اتمام کار به کودک امتیاز می دهد.

این فناوری مراحل تمیز کردن دندان و زبان را به وسیله به نمایش درآوردن یک بازی، به کودک آموزش داده و استقلال در انجام کارهای شخصی و بهداشتی را به آنها هدیه می دهد.

این سیستم جذاب و مهیج ابزاری عملی برای پرورش کودکی مستقل به شمار رفته و علاوه بر تشویق کودک به مسواک زدن دائمی، نحوه صحیح مراقبت از دندان ها را به آنها آموزش می دهد.

فناوری واقعیت افزوده دندان های کودک را در صفحه نمایش تلفن همراه یا تبلت به نمایش درآورده و پس از مسواک صحیح در بخش هایی از دندان، اجازه تمیز کردن بخش های دیگر را به کودک صادر می نماید.

به این ترتیب کودک با نحوه صحیح مسواک زدن آشنا شده و به دلیل مهیج بودن این فناوری، کوشش می نماید تا دندان های خود را تمیز نگه داشته و از این فناوری امتیاز ویژه بگیرد.

این مسواک هوشمند علاوه بر جذاب بودن، گزارش هایی از سلامت دندان کودک را به تلفن همراه والدین ارسال نموده و آنها را در جریان بهداشت شخصی فرزندان شان قرار می دهد و این فناوری با قیمتی برابر 27 دلار امریکا فروخته می شود.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 368

به "تشویق کودک به مسواک زدن با فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشویق کودک به مسواک زدن با فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید