تعدیل نیروی گسترده در اتحادیه فوتبال انگلیس برای جبران ضرر های مالی ناشی از شیوع کرونا

به گزارش مجله شرقیا، نهاد حاکم بر فوتبال انگلیس به منظور جبران ضررهای مالی وارد آمده به این سازمان پس از شیوع کرونا قصد دارد با گروه پرشماری از کارکنان خود قطع همکاری کند.

تعدیل نیروی گسترده در اتحادیه فوتبال انگلیس برای جبران ضرر های مالی ناشی از شیوع کرونا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سان، اتحادیه فوتبال انگلیس به زودی با تعداد پرشماری از کارمندان خود قطع همکاری می کند تا ضررهای مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعلیق مسابقات که باعث کاهش شدید بودجه این سازمان شده است را جبران کند.

طبق پیش بینی مقامات فوتبال انگلیس، تعلیق سه ماهه و برگزاری بدون تماشاگر مسابقات در پی شیوع کرونا رقمی بین 100 تا 200 میلیون پوند به فوتبال جزیره ضرر مالی وارد آورده است که سبب شده بودجه سال آینده اتحادیه فوتبال انگلیس به 75 میلیون پوند محدود شود.

طبق گزارش نشریه دیلی میل، اتحادیه فوتبال انگلیس برای جبران ضررهای مالی چاره ای ندارد، جز اینکه دست به تعدیل نیرو زده و محدودیت های مالی گسترده ای را اعمال کند، محدودیت هایی که انتظار می رود در این هفته اعمال شود؛ البته بودجه برخی بخش ها مانند فوتبال زنان دستخوش تغییر نخواهند شد. فوتبال پایه نیز یکی دیگر از بخش هایی است که انتظار می رود آنقدرها از کاهش بودجه آسیب نبیند.

در ماه آوریل گزارش شد که تعدادی از پرسنل شاغل در کمپ تیم های ملی فوتبال انگلیس (مرکز سنت جورج پارک) به دلیل نبود بودجه کافی برای پرداخت حقوق شان اخراج خواهند شد و این اتفاق منجر به ادغام جلسات تمرینی تیم های پایه و کاهش ساعات کاری مربیان آنها خواهد شد.

در همین حال نشریه سان گزارش کرده است که بازیکنان شاغل در فوتبال انگلیس فصل آینده نیز باید منتظر کاهش حقوق شان باشند، چرا که معین نیست برگزاری بازی پشت درهای بسته و محروم بودن تیم ها از درآمد حاصل از بلیت فروشی و فروش دیگر محصولات شان به تماشاگران تا چه زمان ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 1111

به "تعدیل نیروی گسترده در اتحادیه فوتبال انگلیس برای جبران ضرر های مالی ناشی از شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعدیل نیروی گسترده در اتحادیه فوتبال انگلیس برای جبران ضرر های مالی ناشی از شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید