توزیع مرغ 9800 تومانی در فروشگاه های زنجیره ای

به گزارش مجله شرقیا، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی مرغ گوشتی ایران گفت: در غرف سطح شهر و فروشگاه های زنجیره ای هم مرغ های شرکت پشتیبانی امور دام با همان قیمت های مصوب 9800 تومان به فروش می رسد.

توزیع مرغ 9800 تومانی در فروشگاه های زنجیره ای

محمد یوسفی مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی مرغ گوشتی ایران در گفت وگو با ایلنا، در رابطه با شرایط بازار مرغ اظهار کرد: بازار مرغ در یک هفته گذشته تغییراتی نداشته و مرغ زنده حدود 9500 تومان است و در غرف سطح شهر و فروشگاه های زنجیره ای هم مرغ های شرکت پشتیبانی امور دام با همان قیمت های مصوب 9800 تومان به فروش می رسد.

وی اضافه کرد: قیمت مرغ در میدان بهمن هم 13 هزار تومان است که در خرده فروشی ها این قیمت به 14 هزار تومان می رسد. ما کمبودی در بازار نداریم اما روش توزیع مرغ درست نیست و باعث نوسان قیمت این محصول در بازار شده است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی مرغ گوشتی ایران با اشاره به این نکته که توزیع مرغ توسط اتحادیه ها می تواند قیمت را ثابت نگه دارد، اذعان داشت: اگر توزیع مرغ را به تشکل های مرغ داری داده و فروش در فروشگاهای سطح شهر را هم به اتحادیه فروش پرنده و ماهی بدهند اوضاع فروش مرغ و قیمت آن بهبود پیدا می نماید.

وی اضافه کرد: دخالت بخش دولتی در فروش محصولاتی مانند مرغ، باعث مشکل دراین بخش شده است. همه افراد به مرغ 9800 تومانی دسترسی ندارند و بیشتر مردم، مرغ را با همان قیمت 14 هزار تومان تهیه می نمایند که این مساله باعث شده نارضایتی ایجاد گردد.

یوسفی تاکید نمود: ما مسئله ای در تامین مرغ برای شب عید نداریم اما قیمت عرضه آن همان حدود 14 هزار تومان خواهد بود البته پیش بینی می کنیم پس از ایام عید، قیمت مرغ کاهش یابد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی مرغ گوشتی ایران با اشاره به این که قیمت نهاده های دامی بر قیمت مرغ تاثیر گذاشته است، اعلام کرد: قیمت نهاده های دامی افزایش یافت و تا زمانی که پشتیبانی امور دام نهاده بیشتری توزیع نکند قیمت آن کاهش نخواهد داشت. در حال حاضر نهاده ها در بازار آزاد قیمت بالایی دارند و فراوری به ضرر فراورینماینده تمام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharghia.ir شناسه مطلب: 151

به "توزیع مرغ 9800 تومانی در فروشگاه های زنجیره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع مرغ 9800 تومانی در فروشگاه های زنجیره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید